به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در نشست کلاس معارف این استان افزود : دشمنان نظام و انقلاب 40 سال است که در پی تضعیف کشورند اما از آنجا که 2 موضوع ادبیات عاشورایی و فرهنگ شهادت طلبی را بخوبی درک نکرده است، نتوانسته اند آسیبی به نظام وارد کنند.
وی ادامه داد: دشمن هزینه های بسیاری برای پرورش داعش، تهدید و تحریم ایران به کار گرفت، اما غافل از این است که جوانان این مرز و بوم با تاسی از حضرت ابوالفضل(ع) برای دفاع از ارزش های خود داوطلبانه به استقبال شهادت می روند و هراسی از مرگ ندارند.
عباسی، فرهنگ عاشورایی را سد محکمی در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: ملت ایران به پیروی از رهبر خود جمهوری اسلامی را تشکیل داده و از فرهنگ شهادت طلبی برخوردار است و همین موضوع فتنه های دشمن را بی اثر کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری، افزایش اقتدار نظام در برابر دشمن را نیازمند بسیج امکانات دانست و گفت: برای تقویت فرهنگ عاشورایی باید از همه امکانات خود بهره گرفت.
عباسی با اشاره به گردهمایی بزرگ اقتدار عاشورایی در استان، خاطر نشان کرد: این گردهمایی در راستای تقویت فرهنگ و ادبیات عاشورایی برگزار می شود و بر همه مسئولان دستگاه های اجرایی واجب است تا در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، تجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری با عنوان اقتدار عاشورایی مهرماه در شهرکرد برگزار می شود.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.