به گزارش ایرنا، در این جشنواره که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، پس از ارزیابی 53 دستگاه شرکت کننده از سوی دبیرخانه 11 دستگاه و نهاد اجرایی استان بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی و تخصصی کسب و به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر همراهی و همکاری نهادها در خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم، اظهار داشت: تحقق رشد و توسعه نیازمند همراهی و همکاری سه ضلع دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی است.
اقبال عباسی افزود: اگر هر یک از این سه رکن وظیفه خود را بخوبی انجام دهند، کشور در مسیر آبادانی و توسعه قرار می گیرد.
وی، تمرکز قدرت را عامل مهم فساد و بی عدالتی دانست و گفت: در همین خصوص قدرت باید بین دولت و نهادهای حاکمیتی، بخش خصوصی و جامعه مدنی تقسیم شود در غیر این صورت به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اصل در جامعه جهانی نیز صادق است و قدرت باید بین کشورها تقسیم شود و گرنه استکبار جهانی که در نتیجه استبداد شکل گرفته یکه تازی می کند و ناامنی و بی ثباتی جهان را فرا می گیرد.
عباسی با محکوم کردن حادثه تروریستی در شهر اهواز با مردم این شهر ابراز همدردی کرد و گفت: بی شک این حادثه ناشی از خوی استکباری است.
به گزارش ایرنا، هرساله با برگزاری جشنواره شهید رجایی به تاسی از الگوگیری شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان شهید کشور برگزار می شود تا بر اساس آن دستگاه هایی که در ارتقای نظام اداری و خدمات رسانی مطلوب به مردم عملکرد بهتری داشته اند بعنوان دستگاه های برتر معرفی شوند.
این شاخص های ارزیابی که از مهمترین آن توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم است در 7 محور، 40 زیرمحور و 60 معیار تعریف شده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.