به گزارش ایرنا، جعفر مردانی عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این استان افزود: آموزش و پرورش از ارکان مهم و مساله اصلی نظام است و اگر بتوان تمام زیرساخت های آن را بخوبی ایجاد کرد، بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود.
وی ادامه داد: اگر در کشورهای توسعه یافته نشاط وجود دارد و میزان امید به آینده در این کشورها بیش از از سایر جوامع است، این موضوع نشات گرفته از نظام آموزش و پرورش این کشورهاست.
مردانی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، بر همکاری همه نهاد و دستگاه های خدمات رسان با اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های خدمات رسان، شهرداری ها و هیاری ها با تمام توان و ظرفیت در خدمت آموزش و پروش باشند و همکاری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پاکسازی معابر و فضای پیرامون مدارس، نظارت بر سرویس های دانش آموزی، نظارت بر مسائل بهداشتی مدارس، شناسایی خانواده های بی بضاعت برای کمک و وصل شدن انشعابات قطع شده مدارس از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای فصل بازگشایی مدارس استان است.
مردانی تصریح کرد: آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی فرهنگیان در شهرستانها اقدام کند تا در طول سال با کمبود معلم مواجه نشود.
به گزارش ایرنا، یک هزار و 600 مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری آماده شده است.
حدود 192 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 97- 98 در این استان مشغول به تحصیل می شوند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.