به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه پنجشنبه بمناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان استانداری این استان افزود: دستگاه های اجرایی باید تمام امکانات و همت خود را صرف خدمت به بازنشستگان قرار دهند.
وی افزود: تلاش صادقانه بازنشستگان در طول خدمت در اذهان جامعه باقی می ماند.
نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان در ادارات و سازمان ها را ضروری و بر توجه هرچه بیشتر مسئولان اجرایی به این مهم تاکید کرد.
اردشیر نوریان افزود: مدیران باید از تجارب و دانایی بازنشستگان به بهترین نحو ممکن در پیشبرد برنامه های اداری استفاده کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان و آحاد جامعه باید در برخورد با بازنشستگان، نهایت اخلاق را رعایت کنند و طوری عمل کنند که فرد بازنشسته بیشتر از دوران خدمت خود احساس غرور کند.
نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، مشکلات معیشتی بازنشستگان را دغدغه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست.
مدیر صندوق بازنشستگان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین، بازنشستگان زیر پوشش این صندوق را 15هزار نفر اعلام کرد و گفت: بطور میانگین سالانه یکهزار نفر در این استان بازنشسته می شوند.
منوچهر صفرپور از اغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیون ریال به هر بازنشسته بدون اخذ ضمانت خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امسال به بیش از 4 هزار نفر بازنشسته وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از حدود یکهزار نفر از بازنشسته استانداری چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.