معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفانReviewed by رپورتاژ آگهی on Aug 20Rating: 5.0

فناوری بلاک چین پس از تاثیرگذاری روز افزونش در صنایع اقتصادی و زنجیره‌های تامین، بازی‌های ویدئویی را هم متحول خواهند شد.

بازی‌هایی که کاربرانش خودشان مالک آن هستند یا به جای واحد‌های پولی فیات از ارز دیجیتال در آن استفاده شود. هم بلاک چین و هم صنعت بازی‌سازی می‌توانند در نقش دو مکمل باشند و جان تازه‌ای از یکدیگر بگیرند.

فناوری نامحدود بلاک چین هنوز جوان است و راه‌ زیادی برای طی کردن دارد اما توسعه دهندگان بیکار ننشسته‌اند و هر روز در حال شکل دادن به این خمیر نرم هستند. روزی الکتریسیته برای روشن کردن لامپ‌های رشته‌ای که فقط ۱۰ دقیقه عمر داشتن، استفاده می‌شد اما جهان امروز بدون برق تصورشدنی نیست.

توسعه دهندگان ایرانی هم در زمینه بازی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال و بلاک چین پیش قدم شده و نمونه اولیه‌ای از یک بازی را به نام «کریپتوفان» منتشر کرده‌اند.

بازی ایرانی در مسابقه بازی‌های نئو

معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

نئو یکی از معدود بلاک چین‌های قدرتمندی است که توسعه دهندگان می‌توانند از آن برای توسعه برنامه‌های خود بهره ببرند. بنیاد نئو برای بهبود شرایط بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال، رقابتی تحت عنوان «نئو‌گیم» برگزار کرده است که در آن صدها بازی قدرت گرفته از پلتفرم نئو به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این بین نام بازی کریپتو فان «CryptoFun» به چشم می‌خورد که توسط یک تیم ایرانی توسعه یافته است.

سبک بازی کریپتوفان فکری است که در آن با روش کدینگ کاربران می‌توانند علاوه بر شرکت در یک بازی چالشی، با اصطلاحات حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال آشنا شوند و آن ها را به خوبی به ذهن بسپارند. طی ۸۰ مرحله این بازی با ۸۰ اصطلاح و مفهوم حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد و با دیگر کاربران به رقابت می‌پردازید.

معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

آموزش بازی کردن

برای شروع بازی و ساخت اکانت ابتدا وارد سایت CryptoFun.Game شوید. روی «StartGame» کلیک کرده و در پنجره بعد برروی Create Account New Wallet کلیک کنید تا برای شما اکانت جدید با استفاده از کلید خصوصی (PrivateKey) ساخته شود. توجه داشته باشید که کلید خصوصی به منزله تنها راه شما برای ورود به بازی است. بنابراین برای اینکه بتوانید در آینده به بازی ادامه دهید، کلید خصوصی خود را در کپی و ذخیره کنید.

معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

این بازی شامل ۸۰ مرحله است و در تمام مراحل شما تصویری مشاهده می کنید که باید با استفاده از دانش و هوش خود ارتباط عکس با دنیای بلاک چین را در تصویر جستجو کنید، پاسخ هر مرحله کلمه ای است که مد نظر طراح سوال بوده و شما باید آن پاسخ مورد نظر را پیدا کنید که پاسخ برخی از مراحل نیاز به دانش و هوش بالایی دارد. پاسخ هر مرحله می تواند نام کوین یا توکن، نام اکسچنج و یا اصطلاحات و کلمات مرتبط با حوزه ی بلاکچین و کریپتو کارنسی باشد.

مقدار ۱۰۰ سکه به صورت پیش فرض در حساب کاربریتان موجود است. با استفاده از این سکه ها شما می‌توانید از راهنمایی کمک بگیرید (پرداخت ۲۰ سکه) و یا مرحله را به طور کامل رد کنید (پرداخت ۳۰ سکه).

کاربرانی می‌توانند با کلیک برروی «Buy token» و انتخاب تعداد سکه مورد نظر، با استفاده از ارز دیجیتال NEO یا Gas به تعداد سکه‌های خود برای حل مراحل اضافه کنند. این کار به صورت خودکار و بدون هیچ‌واسطه‌ای انجام می‌پذیرد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به قسمت Explorer در بالای سمت راست سایت نسب به مشاهده امتیاز و رتبه خود و دیگران اقدام کنند.

رای دادن به این بازی

برای رای دادن به این بازی در سایت نئو گیم می‌توانید از لینک زیر اقدام فرمایید:

رای دادن به بازی ایرانی کریپتوفان

از آنجایی که زبان این سایت چینی است، رای دادن طبق تصاویر زیر انجام می‌شود:

۱-معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

۲-

معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

۳-

معرفی بازی ایرانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال کریپتوفان

کاربران گرامی ارزدیجیتال عنایت داشته باشند مسئولیت بررسی و اعتبارسنجی آگهی ها بر عهده شما بوده و ارزدیجیتال مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد.
print

دیدگاه تان را بنویسید