اتریوم کلاسیک به نرم افزار معاملاتی رابین هود هم اضافه شد !

​بر اساس یک اطلاعیه رسمی که روز گذشته ششم آگوست منتشر شد، نرم افزار معاملاتی بدون کارمزد رابین هود، اعلام کرد که اتریوم کلاسیک را به نرم افزار خود اضافه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس یک اطلاعیه رسمی که روز گذشته ششم آگوست منتشر شد، نرم افزار معاملاتی بدون کارمزد رابین هود، اعلام کرد که  اتریوم کلاسیک را به نرم افزار خود اضافه کرده است.

بنابراین از این پس کاربران این نرم افزار معاملاتی می‌توانند روی بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دوج کوین و اتریوم کلاسیک سرمایه گذاری کنند.

بخش ارزهای دیجیتال در نرم افزار رابین هود در فوریه ۲۰۱۸ شروع به کار کرد. در ابتدای راه‌اندازی، تنها ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم در این بخش خرید و فروش می‌شد و فقط برای کاربران چهار ایالت آمریکا قابل استفاده بود. این شرکت در ماه جولای بیت کوین‌ کش، لایت کوین و دوج کوین را هم اضافه کرد و حالا اتریوم کلاسیک ششمین ارزی است که در رابین هود لیست می‌شود و کاربران ۱۹ ایالت آمریکا می‌توانند بدون پرداخت هیچ کمیسیونی اقدام به خرید و فروش این ارزهای دیجیتال نمایند.

در اصل رابین هود قصد داشت به منظور جذب کاربران بیشتر، با شکستن اصول اولیه حتی بخش ارزهای دیجیتال خود را هم با کارمزد صفر ارائه دهد و تا آینده‌ای نا معلوم قصد کسب سود از این خدمات را ندارد.

[اتریوم کلاسیک به نرم افزار معاملاتی رابین هود هم اضافه شد !]

در ماه می، رابین هود مبلغ ۳۶۳ میلیون دلار در دوره چهارم جذب سرمایه‌، به منظور گسترش کسب و کار خود جذب کرد.

در اواخر ماه ژوئن، پس از انتشار آگهی استخدام مهندس رمزنگاری از سوی رابین هود، شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت در فکر راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال مخصوص به خود است، به گوش رسید.

اطلاعیه‌های کوین بیس و رابین هود باعث شد که اتریوم کلاسیک رکورد قیمت سال ۲۰۱۸ خود را بشکند. چند روز پیش هم صرافی بزرگ کوین بیس اعلام کرد که به زودی اتریوم کلاسیک (ETC) را روی پلتفرم های معاملاتی خود قرار خواهد داد.

همچنین بخوانید: داستان پیدایش و تفاوت‌های اتریوم و اتریوم کلاسیک

اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم، اتریوم کلاسیک در رده دوازدهم ارزهای دیجیتال بازار قرار داد و با قیمت هر واحد حدود ۱۹ دلار معامله می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید