بیت کوین به برخی عوامل جهت افزایش قیمت نیاز داردReviewed by مریم رضائی on Aug 5Rating: 5.0

اسپنسر بوگارت معتقد است با وجود برخی عوامل تسریع کننده می‌توانیم شاهد جهش قیمتی هرچه بیشتر بیت کوین باشیم، تا جایی که بیت کوین در معرض انفجار قرار بگیرد!

در تاریخ ۲۶ ژولای اسپنسر بوگارت، سرمایه گذار در زمینه بلاک چین و از شرکای Blockchain Capital در گفتگویی با شبکه CNBC گفت:

با وجود برخی عوامل بیت کوین می‌تواند دست خوش تغییرات مثبتی شده و شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

بوگارت که یکی از سرمایه گذاران ریسک پذیر و همچنین کاربر فعال ارزهای دیجیتال در شبکه های اجتماعی است، در این گفتگو لحن خوش‌بینانه‌تری در مقایسه با هفته‌های قبل که بیت کوین در قیمت‌های نزدیک به ۶۰۰۰دلار معامله می‌شد، به خود گرفت. همچنین این تحلیلگر پیش بینی می‌کند با دخالت برخی عوامل بیت کوین پتانسیل این را دارد که به مرز انفجار برسد.

بیت کوین به برخی عوامل جهت افزایش قیمت نیاز دارد

Spencer Bogart

در ادامه بخوانید: دلایل رشد قیمت شدید بیت کوین در چند روز گذشته چیست؟

در این زمان بیت کوین مثل هرچیزی که با جرقه ای کوچک مشتعل می‌شود، منتظر عواملی است تا به مرز انفجار برسد.

این خوش بینی بوگارت به افزایش فضای مثبت ارزهای دیجیتال در هفته‌های قبل افزود، اتفاقی که باعث شد نظاره گر افزایش بیش از ۳۳ درصدی قیمت بیت کوین در ماه ژولای باشیم.

همانند بسیاری از مفسران، بوگارت یکی از پتانسیل های افزایش قیمت بیت کوین را پذیرش صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای بیت کوین دانست. او همچنین به تنش های ژئوپولیتیک و اقتصاد کلان در این حوزه اشاره داشت.

به تازگی افزایش علاقه مندی به ادغام فناوری بلاک چین با شرکت های فعال در حوزه خدمات مالی به چشم می‌خورد نظیر؛ مستر کارت که به تازگی از فناوری بلاک چین در روش های پرداختی خود استفاده می‌کند.

بیت کوین به برخی عوامل جهت افزایش قیمت نیاز دارد

علیرغم اتفاق نظر در این خصوص که موضوع  تاییدیه ETF کمک شایانی به این حوزه می‌کند، شاید تا سپتامبر و یا کمی بیشتر باید در انتظار باشیم. اگرچه طبق نظر بوگارت این وضعیت نمی‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد.

وی همچنین در گفتگوی خود با این شبکه تاکید کرد؛ اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به زودی دست به اقدام نزند شاید این نوآوری به سمت و سوی دیگری کشیده شود.

منبع:cointelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید