سامسونگ در سه کشور مختلف بیت کوین و ارزهای دیجیتال را پذیرفت !Reviewed by پیمان پاکزاد on Jul 21Rating: 5.0

سامسونگ اعلام کرده است که در سه کشور بالتیک با استفاده از یک پلتفرم پرداخت به نام CopPay، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. بدین ترتیب ساکنان کشورهای لیتوانی، لتونی و استونی می‌توانند محصولات سامسونگ را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

سامسونگ تقریباً در چهار شهر این کشورها این پرداخت‌ها را قبول می‌کند.

طبق گفته نمایندگی لیتوانی سامسونگ، مشتریان در شهرهای تالین، ریگا، ویلن و کاوناس قادر به خرید اسمارت‌فون، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون و سایر محصولات این کمپانی با ارزهای دیجیتال هستند.

شرکت چند ملیتی سامسونگ در این فروشگاه‌ها از پرداخت‌ توسط بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، دش، و نم پشتیبانی خواهد کرد. پایتخت لیتوانی، ویلن، دارای سه فروشگاه سامسونگ است که این ارزها را می‌پذیرد. کشورهای لتونی و استونی هم دارای فروشگاه رسمی سامسونگ در رگا و تالین هستند.

سامسونگ در سه کشور مختلف بیت کوین و ارزهای دیجیتال را پذیرفت !

به جز این سه کشور، پلت‌فرم CopPay به تعدادی از بازرگانان پرتغالی هم سرویس می‌دهد. این شرکت همچنین اعلام کرده که به زودی پذیرای علاقه‌مندان به پرداخت با ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ خواهد بود.

بخشی از بیانیه ای که توسط CopPay منتشر شده است به شرح زیر است:

در خرده فروشی های تجاری، خرده فروشان جهانی و رستوران های محلی، تمایلی وجود دارد که مشتریان بتوانند محصولات و خدمات را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند و ما این خدمت را برایشان به ارمغان می‌آوریم.

سامسونگ چند ماه پیش اعلام کرده بود که به دنبال ساخت تراشه‌های استخراج ارزهای دیجیتال است:

افزایش تقاضا برای تراشه های ماینینگ منجر به افزایش درآمد در این شرکت خواهد شد و در ماه آوریل، این شرکت سود عملیاتی خود را در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد افزایش خواهد داد. این تصمیم به موجب تقاضای بالای بازار برای تراشه های ماینینگ در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد و شرکت سامسونگ نیزبه سبب آن تصمیم گرفت این تراشه ها را تولید کند.

همچنین به گزارش بلومبرگ سامسونگ برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل و سیستماتیک خود علاقه‌ زیادی به استفاده از بلاک چین از خود بروز داده است. طبق این گزارش سامسونگ در صدد است تا با استفاده از بلاک چین به میزان ۲۰ درصد از هزینه‌های حمل و نقل خود بکاهد.

منبع: coindoo
print

دیدگاه تان را بنویسید