خالق لایت‌ کوین: سهام بانکی لایت‌ کوین کمک شایانی به سرویس‌دهی ارز دیجیتال می‌کند

​ بنیانگذار ارز دیجیتال لایت‌کوین در صفحه‌ی ردیت خود در روز ۱۷ ژولای موضع خود را در مورد «بنیاد لایت‌کوین» و آینده‌ی این بنیاد در مورد تصاحب سهام بانک آلمانی WEG روشن کرد. او در پست خود به این نکته‌ اشاره کرد که در آینده‌ی نزدیک امکان این وجود دارد که بانک‌ها از سرویس‌دهی ارزدیجیتال استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 بنیانگذار ارز دیجیتال لایت‌کوین در صفحه‌ی ردیت خود در روز ۱۷ ژولای موضع خود را در مورد «بنیاد لایت‌کوین» و آینده‌ی این بنیاد در مورد تصاحب سهام بانک آلمانی WEG روشن کرد. او در پست خود به این نکته‌ اشاره کرد که در آینده‌ی نزدیک امکان این وجود دارد که بانک‌ها از سرویس‌دهی ارزدیجیتال استفاده کنند.

هفته گذشته طبق خبری که منتشر کردیم، بنیاد لایت‌کوین ۹٫۹ درصد از سهام بانک WEG را از طریق یک همکاری با شرکت توکن‌پی و استراتژی پرداخت پول دیجیتال و فیات بدست آورد. لایت‌کوین در عوض ارائه‌ی استراتژی ، ساخت بلاک‌چین برای این توکن و بازاریابی، ۹٫۹ درصد از سهامی این بانک که قبلاً متعلق به ارز دیجیتال توکن‌پی بود را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید:

لایت کوین مالک حدود ۱۰ درصد از سهام یک بانک آلمانی شد

[خالق لایت‌ کوین: سهام بانکی لایت‌ کوین کمک شایانی به سرویس‌دهی ارز دیجیتال می‌کند]

چارلی لی؛ خالق لایت‌کوین

 

 

چارلی لی خالق لایت‌کوین در پست صفحه‌ی ردیت خود با عنوان «شفاف‌سازی اتفاقات اخیر» جزئیاتی را در مورد تصاحب این سهام ارائه داد و اظهار داشت که پولی برای تصاحب سهام به بانک پرداخت نشده است. وی همچنین اضافه کرد که انتظار دریافت سمت هیئت مدیره را در بانک دارد. با توجه به بسط یافتن احتمال استفاده از خدمات ارز دیجیتال در این بانک اظهار داشت:

بهترین سناریو با بانک WEG این است که ما قادر به ایجاد و ارائه‌ی راه حل ارز دیجیتال، مانند کارت بانکی و فرآیند‌های بازرگانی با ارز دیجیتال و دیگر راه‌های مربوط به آن هستیم. به هر حال حتی با داشتن سهام بانک‌ هم انتظار موفقیت تاثیرگذاری بر این بانک تضمین نمی‌شود. مردم نگرانی‌های صحیحی را مطرح کردند که ما باید روی آن‌ها کار کنیم و توسط دیگر بازیگران این میدان مانند سیستم مالی فعلی، ویزا و سوئیفت تائید شود؛ ولی ما شانس بسیار بالاتری برای موفقیت داریم زیرا ما سهامی از این بانک را با مجوز بانکی داریم.

لی اظهار داشت که با نشستن بر روی صندلی هیئت مدیره به تاثیر مثبت بیشتری بر تطبیق ارز دیجیتال بر عملیات بانکی خواهد پرداخت. همچنین او گفت حتی اگر نتواند بانک را به سمت خدمات‌دهی ارز دیجیتال سوق دهد باز هم بنیاد لایت‌کوین از این سهام سود خواهد برد.

با این حال که لی بیشتر پروژه‌های عرضه‌ی اولیه‌ی سکه‌ (ICO) را کلاهبرداری می‌داند که منجر به شکست می‌شوند ولی توکن‌پی را که برای خرید محصولات TPAY استفاده می‌شود ستایش کرد و اضافه کرد «آن‌ها با سرمایه خود فرار نکردند» و موسس توکن‌پی علاقه‌ی بیشتری به پذیرش ارز دیجیتال به صورت قانونی دارد. همچنین لی برای شفاف‌سازی بیشتری اظهار داشت که نه اون و نه بنیاد لایت‌کوین قصد بر تصاحب توکن‌پی را ندارند. تامی لی مدیریت اجرای بنیاد لایت‌کوین است.

در زمان نگارش خبر که بازار ارز دیجیال در حال تشکیل موج صعودی است قیمت لایت‌کوین  ۹۱ دلار است که نسبت به هفت روزه گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید