خالق لایت‌ کوین: قبل از هر ارز دیجیتال دیگری بیت‌ کوین بخرید !Reviewed by میلاد غفاری on Jul 19Rating: 5.0

خالق لایت‌کوین به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال توصیه کرد که قبل از خرید هر گونه ارز دیجیتال دیگر (شامل لایت‌کوین)، بیت‌کوین بخرند.

چارلی‌ لی، خالق و توسعه دهنده راهبردی لایت کوین که تمام وقت خود را صرف ارتقای این ارز دیجیتال می‌کند، در توییتی عجیب عنوان کرد که قبل از هر «ارز دیجیتال مزخرف» دیگری (حتی لایت کوین) یک بیت کوین بخرید. گفتنی است که چارلی لی سال گذشته تمام لایت کوین‌های خود را به فروش رساند.

خالق لایت‌ کوین: قبل از هر ارز دیجیتال دیگری بیت‌ کوین بخرید !

صفحه‌ی توئیتر چارلی لی

او در صفحه‌ی توئیتر خود گفت:

حداکثر ۲۱ میلیون بیت‌کوین بوجود خواهد آمد؛ این تعداد حتی به اندازه‌ای نیست که هر میلیونر یک بیت‌کوین داشته باشد! پس بجای اینکه آلت‌کوین (شامل لایت کوین) بخرید ابتدا حداقل یک بیت‌کوین بخرید.

وقتی شما یک بیت‌کوین داشته باشید هر تعدادی که بخواهید می‌توانید کوین‌های مزخرف بخرید.

در این مورد بخوانید: بررسی دلایلی که باعث می شود قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار برسد

لی همچنین به طور مداوم از پتانسیل بیت‌کوین و لایت‌کوین در روز‌های اخیر دفاع کرده است و شبکه‌ی لایتنینگ رو روش خوبی برای پیاده‌سازی «صرافی غیرمتمرکز» توصیف کرد.

اقدام دیگر لایت‌کوین در هفته‌ی اخیر، مشارکت با توکن‌پی در تصاحب سهام بانک آلمانی بوده است؛ که این امر انتقاد‌هایی را در برداشت از جمله معامله‌گر ارز دیجیتال تونی ویس که اشاره کرد که چارلی لی برای سود مالی با یک شرکت کلاهبردار مشارکت می‌کند

با این حال، لی به یکی از سرمایه‌گذاران لایت‌کوین واکنش نشان داد که از فروش لایت‌کوین برای بیت‌کوین جلوگیری کنند. او اضافه کرد:

…کوین‌های مزخرف را برای خرید لایت‌کوین و بیت‌کوین بفروشید.

سرمایه‌گذاران لایت‌کوین امسال پیشرفت‌های خوبی را از لایت‌کوین ندیدند؛ قیمت لایت‌کوین در یک سراشیبی ملایم با کاهش قیمت روبرو بوده است که به زیر ۸۰ دلار رسید.

با این حال با توجه به نظرسنجی‌های اخیر در بازارهای ایالات متحده و آفریقای جنوبی، بیشتر سرمایه‌گذاران هنوز به برگشت بازار به روز‌های اوج خود امید‌ دارند.

منبع:bitcoinist
print

دیدگاه تان را بنویسید