تاریخ عرضه گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ‌تی‌سی اعلام شدReviewed by گروه خبری on Jul 12Rating: 5.0

یکی از مقامات اچ‌تی‌سی طی مصاحبه با سایت The Verge عنوان کرده است که گوشی اکسودوس (Exodus) اولین گوشی مبتنی بر فناوری بلاک‌ چین این شرکت، در فصل پاییز عرضه می‌شود. چند ماه پیش اخباری غیررسمی از توسعه یک گوشی مبتنی بر بلاک چین توسط اچ‌تی‌سی منتشر شد و حالا چیزی تا عرضه آن در بازار باقی نمانده است.

تاریخ عرضه گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ‌تی‌سی اعلام شد

در این مصاحبه، این مقام همچنین اعلام کرده قیمت این گوشی ۹۹۹ دلار خواهد بود. این قیمت مشابه با قیمت گوشی Sirin Labs Finney است که آن‌ هم یک گوشی مبتنی بر بلاک‌ چین محسوب می­‌شود. او همچنین ابراز امیدواری کرده که این گوشی در سرتاسر جهان عرضه می­‌شود، اما با توجه به قوانین دولت چین، در این کشور عرضه‌ی این گوشی به احتمال زیاد محقق نخواهد شد.

هر گوشی به‌عنوان یک گره در شبکه‌ی بلاک‌ چین انجام وظیفه می‌کند.

چند ماه پیش در مورد ساخت این گوشی خبردار شدیم، گوشی هوشمندی که از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پشتیبانی خواهد کرد و هر گوشی به‌ عنوان یک گره در شبکه‌ی بلاک‌ چین انجام وظیفه می‌کند. گوشی Exodus شرکت اچ‌تی‌سی همچنین می‌تواند بازی CryptoKitties که مبتنی بر فناوری بلاک‌ چین است، اجرا کند؛ البته باید خاطرنشان کنیم که بسیاری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی از پس اجرای این بازی برمی‌آیند.

تاریخ عرضه گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ‌تی‌سی اعلام شد

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصه‌های این گوشی در دست نداریم. برای مبلغ ۱۰۰۰ دلار، چنین گوشی هوشمندی باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد تا بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند. در حال حاضر، گران‌ترین مدل جدیدترین پرچم‌دار این شرکت، اچ‌تی‌سی U12 پلاس، ۸۴۹ دلار قیمت دارد.

print

دیدگاه تان را بنویسید