افزایش قیمت ناگهانی ارزهای دیجیتال علیرغم اخبار منفی !Reviewed by محمد آذرنیوار on Jun 19Rating: 5.0

صد ارز دیجیتال برتر بازار امروز با رشد قیمت ناگهانی مواجه شدند و حدود ۱۳ میلیارد دلار به ارزش کل بازار افزوده شد. در این رشد قیمت ناگهانی، در زمان نگارش این خبر، بیت کوین و اتریوم هر کدام ۴ درصد افزایش قیمت روزانه را تجربه کردند.

در زمان نگارش این خبر، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حدود ۲۸۹٫۲ میلیارد دلار است که نشان دهنده تزریق ۱۳ میلیارد دلار پول به این بازار است.

افزایش قیمت ناگهانی ارزهای دیجیتال علیرغم اخبار منفی !

نمودار روزانه بیت کوین

شدت این افزایش قیمت ناگهانی به حدی است که در نمودارهای قیمتی روزانه بسیاری از ارزهای دیجیتال، به وضوح شاهد یک خط بسیار عمودی هستیم.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت حدود ۶,۷۲۰ دلار معامله می‌شود و این درحالی است که پایین ترین قیمت معامله بیت کوین در روز گذشته، ۶,۴۰۰ دلار بوده است.

این افزایش قیمت قابل توجه درحالی به دست آمده است که روز گذشته شاهد اتفاقات جالبی از این حوزه نبودیم. دیروز مقاله ای ۲۴ صفحه ای توسط بانک تسویه حساب‌های بین المللی (BIS) منتشر شد که در آن به نقد شدید ارزهای دیجیتال پرداخته بود. در این مقاله به وضوح به ناکارآمدی ارزهای دیجیتال و تهدیدات آن‌ها اشاره شده بود. همچنین روز گذشته اخبار مثبتی از این فضا منتشر نشده بود و انتظار می‌رفت که بازار با کاهش قیمت مواجه شود. بر اساس همین دلایل، این افزایش قیمت ناگهانی بسیار عجیب به نظر می‌رسد و امکان نقش داشتن نهنگ‌های بازار دور از ذهن نیست.

print

دیدگاه تان را بنویسید