استخراج ارز دیجیتال با دوچرخه سواری !Reviewed by محمد آذرنیوار on Jun 17Rating: 5.0

همه روزه شاهد خبر‎های مختلف و متنوعی در مورد ارزهای دیجیتال هستیم. بسیاری از این خبرها در مورد نوسانات قیمت این ارزها بوده و برخی از آن‏ها در مورد کاربردهای روزانه و راه‏های بدست آوردن این ارزها می‏باشند. در این بین اخیراً اخباری در مورد دوچرخه الکتریکی ارز دیجیتال در انگلستان منتشر شده است. بر اساس این گزارش یک تاجر دوچرخه‏‌ی بریتانیایی قصد دارد که دوچرخه‏‌های الکتریکی را تبدیل به ابزاری برای استخراج ارز دیجیتال نماید.

همانطور که می‏دانید در حال حاضر استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال می‏‌توانند از طریق داشتن سخت افزارهای مناسب استخراج اقدام به تولید ارز دیجیتال نمایند که در این عمل باید از انرژی قابل توجهی استفاده نمایند که در برخی موارد ممکن است سود بدست آمده از تولید ارز دیجیتال با مقدار انرژی مصرف شده برای تولید آن ارز هم خوانی نداشته باشد و این امر باعث بروز ضررهای مالی برای تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال گردد، لذا تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال همواره به دنبال راهی برای کاهش هزینه‏‌ها بوده و قصد دارند که از طریق این راه به سود بیش‏تری دست یابند.

در این بین شرکت انگلیسی « ۵۰ Cycles »، قصد دارد تا دوچرخه‏‌های الکترونیکی را روانه بازار نماید که قابلیت تولید ارز دیجیتال داشته باشند. این شرکت در این راه با یک شرکت فروش آنلاین همکاری داشته و ارزهای دیجیتال تولید شده را در قالب توکن‏های مخصوص به این شرکت و با نام «LoyalCoins» به عنوان پاداش در اختیار دوچرخه سواران قرار خواهد داد.

استخراج ارز دیجیتال با دوچرخه سواری !

در این راستا، آقای اسکات اسنایت، مدیر عامل شرکت ۵۰ Cycles گفت:

این دوچرخه اولین دوچرخه الکتریکی دنیا نیست و قبلاً در این زمینه فعالیت‏ هایی صورت گرفته اما در عوض این دوچرخه اولین دوچرخه‏‌ی الکتریکی با قابلیت تولید ارز دیجیتال و ارائه‎ی پاداش به دوچرخه سواران خواهد بود.

دوچرخه سواران با راندن دوچرخه‏‌های الکتریکی شرکت ۵۰ cycles، می‌‏توانند با پیمودن مسافتی به طول ۱۶۰۹ کلیومتر، ارزهای دیجیتال LoyalCoins به ارزش ۲۶٫۵۰ دلار را بدست آورند.

در واقع هر چقدر که دوچرخه سواران بتوانند مسافت بیش‏تری را طی کنند، به همان میزان نیز پاداش داده شده به آن‏ها بیش‏تر خواهد بود و در واقع در این جا تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال به جای صرف هزینه‏‌های گزاف انرژی، می‏توانند انرژی بدنی و جنبشی را تبدیل به ارز دیجیتال نمایند تا علاوه بر حفظ سلامت بدنی، کسب در آمد نیز داشته باشند.

حال دوچرخه سوارانی که توانستند به ارز دیجیتال LoyalCoins دست یابند، چند روش برای خرج این ارز دیجیتال دارند. این افراد یا می‏توانند ارز دیجیتال LoyalCoins را در راستای خرید محصولات شرکت، خرج نمایند یا این که می‏توانند ارزهای دیجیتال بدست آمده را در صرافی‏های ارز دیجیتالی که از LoyalCoins پشتیبانی می‏کنند به ارز دیجیتال مورد نظر خود و در نهایت به پول واقعی تبدیل نمایند. تولید ارز با استفاده از دوچرخه الکتریکی به عنوان یک روش کاربردی و ابتکاری در تولید ارز دیجیتال مطرح شده است و شرکت ۵۰ cycles امید دارد که افراد زیادی به این پروژه علاقه نشان دهند.

منبع: CoinTelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید