تحلیل‌گر فاندسترات: بیت کوین تا چند روز آینده روند نزولی را به چالش می‌کشد !Reviewed by عرفان on Jun 10Rating: 5.0

رابرت اسلایمر (Robert Sluymer) یکی از اعضای شرکت تحقیقاتی فاندسترات روز پنجشنبه در مصاحبه‌اش با CNBC اظهار داشت بیت‌کوین خود را برای یک جهش قیمت در آینده نزدیک آماده می‌کند.

اسلایمر بیان داشت که به باور او بیت‌کوین تا چند روز آینده به محدوده قیمت‌های مهمی خواهد رسید. با وجود اینکه بیت‌کوین در نگه داشتن روند صعودی مورد انتظار خود در ماه مه، ناموفق عمل کرد – که یکی از این پیش‌بینی‌ها متعلق به تام لی بود – اسلایمر می‌گوید که تحلیل روند قیمتی بلندمدت بیت‌کوین از نظر فنی و تکنیکال صعودی بنظر می‌رسد و محدوده ۹٫۵۰۰ دلار را هدف گرفته است.

با توجه به گفته‌های اسلایمر، بیت‌کوین می‌خواهد «روند نزولی‌اش را به چالش بکشد»:

وقتی به عوامل تعیین کننده در تغییرات قیمت یک بازار، اوراق بهادار یا ارز دیجیتال فکر می‌کنیم، هر یکی از اینها در وهله اول باید به کف قیمت برسند، سپس نیاز دارند تا بسمت مخالف آن روند نزولی یا صعودی حرکت کنند و بعد از آن باید آن روند را بسمت بالا پیش بگیرند”. با توجه به اینها ما قدم اول را پشت سر گذاشته‌ایم.

اسلایمر با اشاره به اینکه “تحلیل‌های منفی زیادی در حال حاضر وجود دارد” و کف قیمت بعدی را تا ۳٫۰۰۰$ و ۵٫۰۰۰$ دلار نیز پیش‌بینی می‌کنند، اما او معتقد است اگر بیت‌کوین از مرز ۷٫۸۰۰$ بگذرد روند صعودی به خود خواهد گرفت.

برخلاف اینکه بیت‌کوین در نگه داشتن روند صعودی خود ناموفق بوده است، اما طبق اظهارات تام لی در ماه گذشته، او همچنان به پیش‌بینی خود مبنی بر رسیدن بیت‌کوین به قیمت ۲۵٫۰۰۰$ دلار تا پایان سال میلادی، پایبند است.

بیت‌کوین در لحظه نگارش این نوشته با قیمت ۷٫۵۹۷ معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۶۹% کاهش قیمت داشته است.

منبع: cointelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید