ده‌ها بانک تا سال ۲۰۱۹ از ارز دیجیتال ریپل (XRP) استفاده خواهند کرد !

​مدیرعامل شرکت ریپل درباره آینده ارز دیجیتال ریپل (XRP) سخنان جالبی به میان آورد که برای سرمایه گذاران این دارایی، بسیار امیدوار کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت ریپل درباره آینده ارز دیجیتال ریپل (XRP) سخنان جالبی به میان آورد که برای سرمایه گذاران این دارایی، بسیار امیدوار کننده است.

شرکت ریپل که در سانفرانسیکو واقع است، برای تسهیل تراکنش‌ها و تضمین امنیت آن‌ها، به بانک‌ها و نهادهای مالی شبکه‌ها و محصولات غیرمتمرکز خود را ارائه می‌دهد.

ریپل محصولات مختلفی دارد که بر خلاف باور بیشتر مردم، فقط در یکی از آن‌ها از ارز دیجیتال XRP استفاده می‌شود و در واقع ارز دیجیتال ریپل فعلا خیلی کاربردی نیست.

[ده‌ها بانک تا سال 2019 از ارز دیجیتال ریپل (XRP) استفاده خواهند کرد !]

شبکه‌های اصلی ریپل xCurrent و Xrapid هستند. اصلی‌ترین محصول ریپل xCurrent است که شرکت‌های بزرگ و متنوعی از آن بهره می‌برند اما ارز دیجیتال XRP در آن کاربردی ندارد و از این شبکه بیشتر برای انتقال ارزهای ملی استفاده می‌شود. در حال حاضر تنها کاربرد XRP در شبکه Xrapid است.

ریپل یک شرکت است که در حال حاضر فقط یکی از محصولات آن با XRP کار می‌کند. در مواقع شما وقتی XRP می‌خرید، روی یکی از محصولات شرکت ریپل سرمایه گذاری کرده اید.

در این مورد بخوانید: پنج حقیقت بزرگ از ریپل که باید قبل از سرمایه گذاری بدانید

همین موضوع باعث است که سرمایه گذاران ارز دیجیتال ریپل (XRP) از آینده آن نگران باشند. اما با سخنان امیدوار کننده مدیر عامل این شرکت، به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال ریپل به سمت کاربردی شدن پیش می‌رود.

[ده‌ها بانک تا سال 2019 از ارز دیجیتال ریپل (XRP) استفاده خواهند کرد !]

روز سه شنبه در کنفرانس ۲۰/۲۰ مدیرعامل ریپل، براد گارلینک‌هاوس گفت:

تا سال ۲۰۱۹ ده‌ها بانک از ارز دیجیتال ریپل (XRP) استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل ریپل اظهار داشت که به استفاده بانک‌ها از شبکه Xrapid و در نتیجه ارز دیجیتال XRP بسیار خوش بین است زیرا با استفاده از این ارز دیجیتال زمان تأیید تراکنش‌ها به زیر ۴ ثانیه می‌رسد و امکان به جریان انداختن سریع پول در سراسر دنیا فراهم می‌گردد.

ارز دیجیتال ریپل (XRP) که در دسامبر ۲۰۱۷ به ۴ دلار هم رسیده بود، در حال حاضر با قیمت حدود هر واحد ۰٫۶۵ دلار معامله می‌شود. در مقطعی این ارز دیجیتال توانست با پشت سر گذاشتن اتریوم به رده دوم ارزهای دیجیتال بازار برسد.

 

 

منبع: cnbc

 

دیدگاه تان را بنویسید