صرافی بیترکس دلار را وارد مبادلات ارزهای دیجیتال می‌کندReviewed by علیرضا on Jun 4Rating: 5.0

صرافی بیترکس یکی از بزرگترین صرافی‏‌های ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۴ برای ارائه‏‌ی خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال در آمریکا تأسیس شد. در حال حاضر این صرافی به حدود ۳ میلیون سرمایه گذار و معامله گر، خدمات خود را ارائه می‏نماید و در حدود ۲۰۰ ارز دیجیتال در صرافی بیترکس مورد مبادله قرار می‏‌گیرند.

بیترکس برای افزایش کیفیت خدمات و رهایی از مشکلات توکن‌های USDT، قصد دارد امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین با دلار را برای مشتریانش فراهم نماید.

صرافی بیترکس دلار را وارد مبادلات ارزهای دیجیتال می‌کند

در همین راستا این صرافی با بانک Signature در نیویورک قراردادی را امضا نموده است. بر اساس این قرار داد از این پس مشتریان صرافی بیترکس قادر هستند که در چند ایالت آمریکا از طریق دلار، به طور مستقیم نسبت به خرید ارزهای دیجیتال اقدام نمایند.

در کل نگرش بانک‏ها و مؤسسات مالی نسبت به ارزهای دیجیتال منفی است و این مؤسسات به ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله‏‌ای برای پول شویی و فعالیت‏های خلافکارانه نگاه می‏‌کنند.

در ماه فوریه سال جاری میلادی، مشتریانی که قصد داشتند با استفاده از کارت‌های اعتباری از صرافی Citigroup، ارز دیجیتال خریداری نمایند، با مشکلاتی مانند کنسل شدن خرید، تأخیر در خرید و … از طرف بانک مواجه شدند در ادامه این اتفاق و نحوه‏ی برخورد باعث شد تا بانک‏های Chase و Bank of America نیز چنین رفتار و عکس العملی را در پیش گیرند که این دو بانک ممنوعیت‏هایی را برای جلوگیری از خرید ارز دیجیتال برای مشتریان خود در نظر گرفتند تا مخالفت علنی خود با ارزهای دیجیتال را بیان نمایند.

صرافی بیترکس دلار را وارد مبادلات ارزهای دیجیتال می‌کند

معمولاً در صرافی‎ها، سرمایه گذاران قادر هستند که فقط ارزهای دیجیتال را با هم مبادله نمایند و امکان خرید مستقیم با ارزهای سنتی برای افراد وجود ندارد. اما رویکردها با گرایشات هر چه بیشتر مردم به ارزهای دیجیتال در حال تغییر هستند.

اخیراً صرافی محبوب کوین بیس، چند قرارداد همکاری‏ با بانک‎های Cross River Bank، Metropolitan Bank و Silvergate Bank در آمریکا به ثبت رسانده است.

در کل می‏توان نتیجه گرفت که وضعیت و نحوه‏‌ی برخورد بانک‏ها و مؤسسات مالی با ارزهای دیجیتال در حال تحول است و با توافق اخیری که بیترکس انجام داد سرعت این تحول بیشتر خواهد شد.

print

دیدگاه تان را بنویسید