صرافی بایننس صندوق یک میلیارد دلاری تاسیس می‌کندReviewed by میلاد غفاری on Jun 2Rating: 5.0

یکی از هیئت رئیسه‌های بایننس بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال بر اساس حجم مبادلات تائید کرد که این صرافی به دنبال تاسیس صندوق پول بر پایه‌ی ارز‌های دیجیتال است.

این صندوق از توکن بایننس یعنی BNB به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و صندوق توسط انکوباتور بایننس مدیریت می‌شود که از آزمایشگاه بایننس جدا شده است.

صرافی بایننس در ماه آوریل به کشور اروپاییِ مالت منتقل شد و چهار پروژه‌ی بلاک‌چین را پشتیبانی می‌کند. در این میان ۳۰ میلیون سرمایه در گردش برای پروژه‌های آلت‌کوینِ حریم خصوصی مانند موبایل‌کوین (MobileCoin) در این ماه اختصاص داده شده‌ است.

یکی از مدیران این صرافی این سرمایه‌گذاری را در یک سطح معرفی کرد که در طولانی مدت بنا می‌شود و در اینباره در یک کنفرانس آنلاین گفت:

ما مدیریت مناسب سرمایه را ایجاد می‌کنیم. ما بر روی پروژه‌های بلند مدت تمرکز می‌کنیم. بین سرمایه‌گذاران و کارآفرینان رابطه‌ی مستقیم ایجاد کنیم، کسانی که اعتقاد به پروژه‌ی ما ندارند وارد نشوند.

این صندوق به دنبال شرکای قدرمند با حداقل سرمایه‌ی ۱۰۰ میلیون دلار می‌گردد، باینانس به دنبال حدود ۲۰ شریک برای این صندوق می‌گردد.

این خبر بعد از یک اقدام کوچکتر توسط Gumi توسعه دهنده ژاپنی در این هفته منتشر شد که اعلام کرد صندوق سرمایه گذاری خود را به مبلغ ۳۰ میلیون دلار برای جذب پروژه های بین المللی‌راه اندازی کرده است.

مدیر Gumi درباره‌ی جذب چهار اختراع خود می‌گوید:

ما در مراحل اولیه هستیم. ما در توکن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ما علاقه‌ به سرویس‌های مالی داریم، همچنین علاقه‌ی ما به تکنولوژی بازی‌های کامپیوتری است و معتقدیم که بین ارز‌های دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری ارتباط بسیار قدرمندی وجود دارد

 

منبع:cointelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید