ویتالیک: بنظرتون بیخیال اتریوم بشم و به گوگل بپیوندم؟

​ظاهرا شرکت گوگل اخیرا به ویتالیک بوترین پیشنهاد کار داده است. ویتالیک بوترین نیز پیرامون این مسئله در صفحه توییتر خود یک نظرسنجی (موقت) منتشر کرد که هم اکنون آن را حذف کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ظاهرا شرکت گوگل اخیرا به ویتالیک بوترین پیشنهاد کار داده است. ویتالیک بوترین نیز پیرامون این مسئله در صفحه توییتر خود یک نظرسنجی (موقت) منتشر کرد که هم اکنون آن را حذف کرده است.

بر اساس پستی که ویتالیک بوترین، موسس جوان اتریوم سه روز پیش در توییتر منتشر کرد، ظاهرا شرکت گوگل سعی دارد او را در تیم خود استخدام کند.

در قسمت پایین تصویری از توییت حذف شده‌ی ویتالیک بوترین قرار داده شده است. در این تصویر ایمیل کمپانی گوگل را مشاهده می کنید که بر حسب ظاهر توسط مسئول منابع انسانی گوگل به ویتالیک ارسال شده است. در این ایمیل از ویتالیک بوترین برای همکاری در زمان حال یا آینده دعوت به عمل آمده است:

[ویتالیک: بنظرتون بیخیال اتریوم بشم و به گوگل بپیوندم؟]

به نظر شما اتریوم را کنار بگذارم و پیشنهاد گوگل را بپذیرم؟ (۱) بله (۲) خیر

همانطور که مشاهده می کنید ویتالیک بوترین هنگام انتشار این پست موقت نام مسئول استعدادیاب گوگل، آدرس ایمیل، و تصویر پروفایل او را در اسکرین شات مربوطه سانسور کرده است.

بیش از ۲۰۰۰ نفر در این نظر سنجی شرکت کردند، اکثر آن ها با ترک اتریوم مخالف بوده و همانطور که در تصویر قابل روئیت است گزینه نه را انتخاب کرده اند.

طبق اخباری که اواخر مارس از گوگل منتشر شد گفته می شود که این شرکت مشغول توسعه دو پروژه جداگانه در خصوص بلاک چین است:

(الف) یک سیستم حسابرسی امن و غیر قابل تغییر یا نفوذ

(ب) یک پلتفرم عملیات ابری

همچنین گوگل در ابتدای همان ماه، برنامه خود برای ممنوعیت تبلیغات مرتبط با حوزه ارز دیجیتال را علنی کرد.

در ردیت، فردی با نام کاربری Fuyuki_Wataru در مورد انتشار و سپس حذف توییت اخیر ویتالیک بوترین نوشته است:

ویتیالیک بوترین مختار است مطابق نظر و تمایل خود هر تصمیمی که می خواهد بگیرد (…) صادقانه بگویم، استعدادی که او دارد گسترده تر از آن است که در یک نقطه خاص متمرکز یا به اصلاح حبس باشد، حتی اگر او در یک شرکت به بزرگی گوگل مشغول به کار بشود. ویتالیک در سن پایین به این مرحله رسیده، پس قطعا زندگی برای او برنامه های بیشتری دارد. او به مدارج بالاتری نیز دست خواهد یافت. به نظر من یک سفر یکی دو ماهه می تواند فکر بهتری باشد.

در زمان نگارش این یادداشت، اتریوم با نرخ تقریبی ۶۴۰ دلار معامله می شود و طی بیست و چهار ساعت اخیر شاهد یک افت ۸ درصدی بوده است.

منبع: cointelegraph

print

 

دیدگاه تان را بنویسید