سوئیس در صدر کشور‌های دوستدار بلاک چینReviewed by بهزاد ناصرفلاح on May 19Rating: 5.0

سوئیس توانست رتبه اول کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتالی در اروپا را به خود اختصاص دهد. طی نتایج مطالعاتی که در کنفرانس «بلک شو» منتشر شد، سوئیس در صدر کشورهای اروپایی قرار گرفت که پذیرای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های حوزه بلاک چین‌اند. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید.

جبل الطارق و مالت نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در این رده‌بندی که از میان ۴۸ کشور اروپایی انجام شد، فاکتورهایی نظیر آئین نامه‌های پیرامون ICOها، آئین نامه‌های ارزهای دیجیتالی به‌عنوان یک روش پرداخت و چهارچوب‌های مالیاتی در حوزه کریپتو، مورد بررسی قرار گرفتند.

سوئیس در صدر کشور‌های دوستدار بلاک چین

سوئیس همواره به‌عنوان یکی از کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شده. ایجاد «دره کریپتو» در شهر «زوگ» که به بهشت سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی شناخته می‌شود، یکی از کارهایی است که این کشور برای تسهیل سرمایه‌گذاری انجام داده است؛ علت نام‌گذاری این دره نیز به سبب معافیت‌های بسیاری است که برای این سرمایه‌گذاران مهیا شده. جبرالطارق هم به‌واسطه جذب دویست ICO و برنامه‌هایش برای ایجاد صرافی GBX، از کشورهای دوستدار بلاک چین نام گرفته. مالت هم با سخت «جزیره بلاک چین»، پذیرای صرافی‌های بزرگی نظیر «بایینس» و «اوکس» است.

در حاشیه این کنفرانس از نظرسنجی‌ای رونمایی شد که به‌واسطه اپلیکیشن بلاک چینی Polys، انجام می‌شود. این نظرسنجی پیرامون شرکت‌ها و زنان پیشگام در حوزه بلاک چین اروپا انجام می‌شود و برنده آن پایان نشست معرفی خواهد شد.

در آغاز فوریه، کمیسیون اروپا خبر از آغاز به‌کار نهاد نظارتی بلاک چین و انجمن مربوطه آن شد که برای یکپارچه‌سازی اقتصاد بلاک چینی ایجاد شده است.

دیدگاه تان را بنویسید