مایکروسافت هم تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع خواهد کردReviewed by میلاد غفاری on May 16Rating: 5.0

موتور جستجوی مایکروسافت Bing، به دیگر غول‌های وب ملحق شد و اعلام کرد از ماه جولای ۲۰۱۸ ، تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال ممنوع می‌شود.

بر اساس این اعلامیه، دلیل اصلی این تصمیم مایکروسافت برای ممنوعیت «تبلیغات ارزهای دیجیتال» و «محصولات مرتبط با ارز‌های دیجیتال» وضعیت نا‌مشخص این ارز‌ها و نبود مقررات در این بازار است که برای کاربران این موتو جستجوگر ریسک‌های زیادی دارد.

بدلیل این‌که ارز‌های‌ دیجیتال و محصولات مرتبط با آن مقررات ندارند؛ ما به این نتیجه رسیدیم که در زمان حال یک ریسک بالقوه برای کاربران ما دارد که پتانسیل برای بازیگران بد [این بازار]، که رفتار‌های یغماگری و کلاهبرداری دارند ایجاد می‌کند.

ممنوعیت تبلیغات ارز‌های دیجیتال در سایت Bing آخرین اقدام محدودیت در موتور‌های جستجوگر و شبکه‌های اجتماعی است؛ البته در اواخر ژانویه‌ی امسال این اقدام از سوی فیس‌بوک صورت گرفت و گوگل در اواسط ماه مارس چنین ممنوعیت مشابهی را اعلام کرد و توئیتر پس از آن تبلیغات را ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

 تبلیغات عرضه اولیه سکه در فیس‌بوک ممنوع شد گوگل تبلیغات ارزهای دیجیتال را تعلیق کرد!منع تبلیغات ارز دیجیتالی در توییتر!کاهش قیمت بیت کوین در پی اخبار منفی گوگل و صندوق بین‌المللی پول

هفته گذشته، چندین خبرگزاری گزارش دادند که فیس بوک «در جستجوی» راه‌اندازی ارزدیجیتال خود است.

پیش از این در ماه آوریل، یکی از بنیانگذاران LinkedIn به کوین‌تلگراف گفت که اخطارهای مربوط ار ارز‌های دیجیتال، به احتمال زیاد «موقت» و به دلیل عدم وجود قوانین در این بازار است.

منبع: cointelegraph

دیدگاه تان را بنویسید