عامل اصلی کاهش قیمت این روزهای بیت کوین: رسانه‌های اجتماعی !Reviewed by محمد آذرنیوار on Mar 28Rating: 5.0
چاپ این مطلب
قیمت بیت کوین باز هم در رسیدن به ۱۰,۰۰۰ دلار باز ماند. اغلب تحلیل گران می‌گویند که این اتفاق ناشی از عدم اطمینان و بایکوت شرکت‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک صورت گرفته است.

به گزارش ورج، توییتر دور روز پیش (۶ فروردین) اعلام کرد که تبلیغ ارزهای دیجیتال را ممنوع خواهد کرد؛ پیش از این گوگل و فیس‌بوک نیز چنین تصمیمی را اجرا کرده بودند.عامل اصلی کاهش قیمت این روزهای بیت کوین: رسانه‌های اجتماعی !

تیموتی تام یکی از توسعه دهندگان مطرح ارزهای دیجیتال معتقد است که خبرممنوعیت تبلیغات در توییتر موجب بیشتر شدن شیب کاهشی قیمت شده است. این خبر جدید سبب شده تا یک بی اعتمادی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال پدید آید.

نکته مثبت این اتفاق برای علاقه‌مندان این است که بیت کوین در ۸,۰۰۰ دلار با حمایت خوبی مواجه است.

دیگر پولهای دیجیتالی هم از اواخر ژانویه تا کنون به دنبال ممنوعیت تبلیغات در فیس‌بوک بیش از ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته اند. شبکه‌های اجتماعی علت این ممنوعیت را پیش‌فروش‌های توکن‌های کلاهبرداری این حوزه اعلام کرده‌اند.

گوگل به عنوان بزرگترین ارایه کننده تبلیغات آنلاین، پس از فیس‌بوک، در ماه مارس سال جاری میلادی از ارائه خدمات به سایت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال امتناع کرد. پس از آن غول پیام‌رسان اسنپ چت‌ هم تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد و حالا توییتر با اعلام خبر ممنوعیت تبلیغات ICOها نگرانی جدیدی را به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید