یکی از کارکنان دولتی آمریکا، به جرم استخراج با کامپیوترهای دولتی دستگیر شد!Reviewed by ثریا نیل درار on Mar 15Rating: 5.0
چاپ این مطلب

 این هفته پلیس فلوریدا یکی از کارمندان دپارتمات دولتی سیتروس (FDOC) را به جرم استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال دستگیر کرد.

یکی از کارکنان دولتی آمریکا، به جرم استخراج با کامپیوترهای دولتی دستگیر شد!

به نقل از وزارت دادگستری فلوریدا (FDLE)؛ مدیر آی‌تی اداره مرکبات با استفاده از سیستم‌های قدرتمند محل کار خود اقدام به استخراج بیت کوین، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال کرده است.

سیتروس، اداره مرکزی و دولتی مرکبات فلوریدا (FDOC) است که مسئولیت تنظیم و بازاریابی صنعت مرکبات و تحقیقات مربوطه را برعهده دارد.

استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از کامپیوترهای دولتی

مدیر بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره مرکبات، متیو مکدرمات (Matthew McDermott)، با استفاده از کامپیوتر های شرکت دست به استخراج ارزهای دیجیتال زده و به دستور مقامات اجرایی در فلوریدا دستگیر شده است.

بنابر گزارش پلیس فلوریدا، مکدرمات هم چنین بابت خرید ۲۴ عدد کارت گرافیک به حساب دولت ۲۲,۰۰۰ دلار هزینه کرده است. هم اکنون وی به جرم سوءرفتار و انجام یک سرقت بزرگ در بازداشت به سر می‌برد و در دادگاه حوزه دهم فلوریدا، به اتهامات مذکور رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس فلوریدا، ریک سوئرینگن می گوید:

با همیاری و کمک های گسترده تیم مدیریت اجرایی در اداره مرکزی مرکبات فلوریدا، موفق به تقلیل ضررهای وارده بر دولت شدیم. به لطف واکنش سریع و درخور سیتروس، فرد مجرم بازجویی و دستگیر شد.

یکی از کارکنان دولتی آمریکا، به جرم استخراج با کامپیوترهای دولتی دستگیر شد! افزایش ۴۱ درصدی هزینه قبض برق

پلیس متوجه این موضوع شده که متیو مکدرمات علاوه بر خرید کارت گرافیک با یک کارت اعتباری دولتی، تعداد زیادی از کامپیوترهای شرکت را به یک استخر استخراج متصل کرده بود!

طبق گزارشات، سال گذشته هزینه برق مصرفی این اداره افزایش ناگهانی پیدا کرده بود:

سال گذشته، هزینه برق مصرفی این مرکز بین ماه های اکتبر و ژانویه افزایش ۴۱ درصدی داشته است! بدان معنی که هزینه برق آن نزدیک به ۸۲۵٫۰۰ دلار شده بود.

مبلغ وثیقه برای آزادی موقت وی ۵۰۰۰ دلار تعیین شده است.

چندی پیش هم چند تن از دانشمندان یک سایت هسته ای در روسیه به دلیل اقدام برای استخراج ارزهای دیجیتال با ابر کامپیوترها، دستگیر شدند.

منبع: news.bitcoin

دیدگاه تان را بنویسید