برنامه پیشنهادی برادران وینکلواس برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟

دوقلوهای وینکلواس برای بلوغ و به کمال رسیدن بازار ارزهای دیجیتال یک پیشنهاد دارند!

لینک کوتاه کپی شد
 

اگر فیلم شبکه اجتماعی (The Social Network 2010) را تماشا کرده باشید، ماجرای ثروتمند شدن برادران وینکلواس را به روایت تصویر دیده اید.

برنامه پیشنهادی برادران وینکلواس برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟

تصویری از فیلم شبکه اجتماعی – برادران وینکلواس

ماجرا از این قرار است که این دو برادر در سال ۲۰۰۸ از مارک زاکربرگ با اتهام دزدیدن ایده فیس بوک ، ۶۵ میلیون دلار غرامت دریافت کردند و پس از آن با سرمایه گذاری عظیم خود در بیت کوین، به شهرت رسیدند.

برادران وینکلواس موسس و مدیر صرافی ارزهای دیجیتال «Gemini» در نیویورک هستند.

روز سه شنبه، برادران وینکلواس از برنامه خود برای تنظیم اوضاع بازار ارزهای دیجیتال صحبت کردند. این برنامه با استقبال براون کوینتنز عضو کمیسیون معاملات آتی آمریکا (CFTC)، روبرو شده است.

کامرون وینکلواس می گوید:

ما هر دو معتقدیم که ایجاد یک لایه نظارتی جدید در قالب خود تنظیمی برای بازار نقدی کالاهای مجازی، حمایت مصرف کنندگان و تضمین درستی و صحت این نوع بازارها ضروری است.

برنامه پیشنهادی برادران وینکلواس برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟

دوقلوهای وینکلواس پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک انجمن بازرگانی مجازی تحت حمایت صنعت ارائه کرده اند تا برای ارزهای دیجیتال استانداردهایی ایجاد و بر آنها نظارت کند:

تشکیل یک نهاد نظارتی مستقل «گام منطقی بعدی در جهت بلوغ این بازار است».

دولت انگلیس در اوایل سال جاری خواستار تنظیم مقررات جهانی برای بیت کوین بحث انگیز شد و افزود که گروه بیست (G20) این موضوع را در ماه جاری مورد بحث قرار خواهد داد.

بیت کوین مستقل از دولت ها و بانک ها است و از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کند و سکه های دیجیتال مبتنی بر آن حاصل پردازش کامپیوترهای قدرتمند است.

صرافی‌ها و مبادلات ارزهای دیجیتال به نگرانی‌های بسیاری از جمله پولشویی و استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت های مجرمانه و … دامن زده‌اند.

مقررات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آمریکا، فقط به صورت کالایی تنظیم شده است.

براون کوینتنز از برادران وینکلواس بابت «راهنمایی موثر و رویکرد متفکرانه» آنها تشکر و قدردانی کرده و طی یک بیانیه می گوید:

یک سازمان نظارتی مستقل برای کالاهای مجازی. سازمانی که بیشترین تنوع دیدگاه، و قوی ترین توانایی اکتشاف، آشکار کردن، و مجازات سوءاستفاده را دارد، بهترین وجه کمال را به این بازارها خواهد بخشید.

منبع: businesstimes

دیدگاه تان را بنویسید