شرکت کوین‌تکست (Cointext) اعلام کرد که خدمات کیف پول بیت کوین کش خود را در اوکراین و ایتالیا راه‌اندازی نموده است. کوین‌تکست در حال حاضر به ۳۵ کشور در سرتاسر جهان متصل بوده و کیف پول این شرکت بر روی گوشی‌های هوشمند و حتی گوشی‌های ساده‌ای که امکانات محدودی دارند، قابل اجراست.

کوین‌تکست، اوکراین و ایتالیا را تحت پوشش خدمات خود قرار داد

کیف پول cointext.io برای ارزهای دیجیتال، امکان ارسال بیت کوین کش (BCH) از طریق پیامک را برای کاربران خود فراهم کرده است. این کیف پول، بدون نیاز به اتصال اینترنتی، همه گوشی‌هایی که از سرویس پیامک پشتیبانی می‌کنند را قادر به ارسال و دریافت بیت کوین کش می‌کند. کوین‌تکست طی چند ماه گذشته، کشورهای جدیدی را به لیست مناطق تحت پوشش خود افزوده و این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که فعالیت خود را در دو کشور اوکراین و ایتالیا نیز آغاز نموده است. با افزوده شدن این دو منطقه جدید، تعداد کل کشورهایی که تحت پوشش خدمات کوین‌تکست قرار گرفته‌اند، به عدد ۳۵ رسیده است.

امکان پرداخت با بیت کوین کش از طریق پیامک در ۳۵ کشور دنیا فراهم شد

به دلیل اینکه این برنامه نیازی به ثبت‌نام نداشته و صرفاً با دستورات متنی معتبر عمل می‌کند، همه افراد ساکن در قلمرو این ۳۵ کشور قادر به ارسال و دریافت بیت کوین کش از طریق پیام کوتاه خواهند بود. پس از فعال‌سازی خدمات در کشورهای ایتالیا و اوکراین «وین آرمانی» بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری شرکت کوین‌تکست چندین عکس قابل توجه از تراکنش‌های مردم اوکراین منتشر کرد که با استفاده از گوشی‌های ساده خود (موبایل‌هایی به سبک نوکیا) در حال ارسال بیت کوین کش از طریق پیامک هستند.

آرمانی اظهار داشت:

کوین‌تکست امکانات دسترسی به ارزهای دیجیتال برای هرکسی که به سیگنال شبکه تلفن همراه دسترسی داشته باشد را فراهم می‌کند. این امکانات بر روی تمام گوشی‌های هوشمند و تمام ۲ میلیارد نفری که از گوشی‌هایی با امکانات ابتدایی استفاده می‌کنند، قابل دسترسی است.

مؤسس کوین‌تکست افزود:

کشور اوکراین با بی‌ثباتی سیاسی روبرو بوده و ایتالیا درگیر بحران مالی منطقه یورو است. ارزهای دیجیتال راهی برای برون رفت از این بحران‌ها را برای ساکنین این مناطق فراهم کرده و شرکت کوین‌تکست، ساده‌ترین ابزار را برای شروع استفاده از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

۲ میلیارد گوشی ساده و ۱.۷ میلیارد نفری که دسترسی به بانک ندارند

با ارجاع به وب‌سایت کوین‌تکست، درمی‌یابیم که کاربران این خدمات در کشورهای اوکراین، ایتالیا، آرژانتین، فرانسه، هنگ کنگ، ایرلند، ایالات متحده، هلند، سوئد، پورتوریکو و سایر کشورها می‌توانند شماره دسترسی مربوط به کشور خود را برای استفاده از این سرویس، انتخاب کنند. برای دریافت یک کیف پول، کاربران می‌توانند به‌سادگی کلمه دریافت (receive) را به شماره دسترسی کشور خود ارسال کرده و یک آدرس جدید BCH دریافت کنند. کوین‌تکست از طیف وسیعی از دستورهای متنی دیگر نیز استفاده می‌کند تا وجوه را به آدرس دیگری ارسال کرده و یا به عنوان مثال، میزان موجودی کیف پول را استعلام کند.

امکان پرداخت با بیت کوین کش از طریق پیامک در ۳۵ کشور دنیا فراهم شد

حامیان بیت کوین کش، طرفدار برنامه‌هایی هستند که روش‌های تعامل با BCH به‌وسیله تمام گوشی‌های مجهز به پیامک را برای عموم میسر می‌سازد. به این دلیل که مفاهیمی مانند کوین‌تکست می‌توانند دسترسی به ارزهای دیجیتال را برای ۱.۷ میلیارد نفر که از خدمات بانکی محرومند، در سرتاسر دنیا فراهم کند. شرکت‌های مخابراتی آفریقایی، خدماتی مانند Mpesa را برای چندین سال تجربه کرده‌اند که شهروندان منطقه را قادر به استفاده از پرداخت‌های مبتنی بر پیامک می‌کنند. به دلیل اینکه خدمات کوین‌تکست به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق پیامک به دریافت و پرداخت درون زنجیره‌ای بیت کوین کش بپردازند، عملکردی مشابه Mpesa دارد. با این حال در قاره آفریقا، خدمات کوین‌تکست تنها آفریقای جنوبی را تحت پوشش قرار داده است. این شرکت بیشترین حضور را در اقصی نقاط اروپا، ایالات متحده و آمریکای جنوبی دارد.

منبع : bitcoin

دیدگاه تان را بنویسید