شرکت لجر (Ledger) تولیدکننده کیف پول سخت‌افزاری، در تاریخ ۲۹ نوامبر در طی گفتگوی مطبوعاتی خود با کوین تلگراف تأیید کرد که بروز رسانی جدید دستگاه نانو اس (Nano S) از ارز دیجیتال مونرو (XMR) پشتیبانی می‌کند.

این شرکت فرانسوی که به همراه شرکت‌های ترزور (Trezor) و کیپ‌کی (KeepKey)، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان کیف پول سخت‌افزاری در صنعت ارزهای دیجیتال می‌باشد، اعلام کرده است که دستگاه نانو اس هم‌اکنون با آخرین رابط کاربری گرافیکی مونرو (GUI 0.13) همگام‌سازی شده است.

مونرو به کیف پول سخت‌ افزاری لجر نانو اس اضافه شد

«اریک لارچوک» مدیرعامل اجرایی لجر اظهار داشت:

از اینکه یکی دیگر از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، یعنی مونرو را به پلتفرم لجر می‌افزاییم، هیجان زده‌ایم.

وی همچنین افزود:

با افزودن مونرو، دستگاه‌های لجر در حال حاضر ۹۰ درصد از کل سرمایه بازار را پوشش می‌دهند.

به دلیل اهمیت روزافزون تأمین امنیت نگهداری از دارایی سرمایه‌گذاران، شرکت لجر همانند رقبای خود همچنان بر پشتیبانی حداکثری از ارزهای دیجیتال محبوب متمرکز شده است.

در اوایل ماه جاری، شرکت ترزور در مورد افزایش فعالیت جاعلان برای انتشار نسخه‌های تقلبی دستگاه‌های این شرکت و فروش آنها در اینترنت، هشدار داد.

بیشتر بخوانید:  نقد و بررسی تخصصی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

همچنین در هفته جاری، شرکت لجر اعلام کرد که فعالیت خود را به شهر نیویورک گسترش داده و مدیر اجرایی سابق یکی از صرافی‌های بین‌قاره‌ای را برای سرپرستی پروژه صندوق ذخیره نهادی خود به نام لجر والت (Ledger Vault) به استخدام خود درآورده است.

در ماه اکتبر، لارچوک اعلام کرد که شرکت لجر، بیش از ۱٫۳ میلیون دستگاه لجر نانو اس را به فروش رسانده است.

مونرو هم‌اکنون از نظر ارزش بازار، رتبه یازدهم را در بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. در زمان نگارش خبر، این ارز دیجیتال در حدود قیمت ۶۰ دلار مبادله می‌شود.

منبع: cointelegraph
print

دیدگاه تان را بنویسید