مایکل مورو، مدیر اجرایی شرکت جنسیس تریدینگ، پیش‌بینی خود را درباره‌ی قیمت بیت کوین این‌گونه اعلام کرد که حمایتی در محدوده ۴,۰۰۰ دلار وجود ندارد تا قیمت بیت کوین به ۳,۰۰۰ دلار برسد. به عقیده او پس از اینکه بیت کوین حمایت ۴ هزار دلار را از دست بدهد، ریزش عظیمی تا ۳,۰۰۰ دلار خواهد داشت که پس از آن می‌توان اظهار داشت که پادشاه ارزهای دیجیتال به کف قیمت خود رسیده است. انتظار می‌رود پس از سقوط بیت کوین به کف پیش‌بینی شده، قیمت‌ها دوباره شروع به رشد کنند.

تاریخچه‌ی سقوط بیت کوین

مایکل با ارائه توضیحاتی در مورد تاریخچه‌ی ۱۰ ساله‌ی بیت کوین اشاره کرد که بیت کوین چگونه با سقوط‌هایی به مراتب بزرگ‌تر از الان خود دست و پنجه نرم کرده است. بیت کوین طی تاریخ خود، پنج بار با افت شدید قیمتی مواجه شده است که ریزش فعلی قیمت آن، در حال حاضر از همه کوچک‌تر است.

همچنین بخوانید: ریزش اخیر قیمت بیت کوین کوچکترین سقوط تاریخ آن بوده است

به گفته‌ مایکل، سرمایه‌گذاران بزرگ از خصیصه بیت کوین در بازار آگاهی دارند و به وضعیت فعلی آن اهمیتی نمی‌دهند. درواقع آن‌ها به وضعیت قیمت در ۳ تا ۵ سال آتی دل بسته‌اند.

محدوده‌ی حمایتی ۳,۰۰۰ دلار

مایکل مورو: قیمت بیت کوین به 3000 دلار خواهد رسید

با توجه وضعیت فشار شدید برای فروش بیت کوین، به نظر نمی‌رسد در محدوده‌ی ۴,۰۰۰ دلار خریدار زیادی وجود داشته باشد تا اینکه قیمت به ۳,۰۰۰ دلار برسد؛ پس حمایت بعدی همانطور که پیش‌بینی شده در نقطه‌ی ۳,۰۰۰ دلار می‌باشد. بیشتر مردم در مورد کاهش ۶۰ درصدی حجم خریدوفروش بیت کوین نسبت به اواخر سال ۲۰۱۷ صحبت می‌کنند، ولی هیچ‌کس نمی‌گوید که حجم مبادله‌ی فعلی، چندین برابر ابتدای سال ۲۰۱۷ و قبل آن است. علاقه‌مندان و مشتاقان ارزهای دیجیتال ارزش واقعی بیت کوین را می‌دانند و به نظر می‌رسد که از هجمه رسانه‌‌ای به بازار ناراحت نیستند. همچنین تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند بیت کوین پس از فائق آمدن بر فشار ناشی از بازار خرسی، در آینده‌ای نزدیک به قیمت ۱۵,۰۰۰ خواهد رسید.

پیش‌بینی تیم دراپر از بیت کوین در بلندمدت

مایکل مورو: قیمت بیت کوین به 3000 دلار خواهد رسید

تیم دراپر، سرمایه‌گذار مطرح و شناخته شده بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین در ۴ سال آینده به قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. همچنین تیم دراپر اعلام کرد که شرکت‌هایی مانند صرافی کوین‌بیس نباید عمومی شده و عرضه اولیه سهام انجام دهند، زیرا در آینده ارزش آن‌ها باشر‌کت‌هایی چون گوگل و اپل برابری خواهد کرد.

منبع:coinnounce
print

دیدگاه تان را بنویسید