ارز دیجیتال پیام‌رسان لاین به صرافی اضافه شدReviewed by گروه خبری on Oct 21Rating: 5.0

اپلیکیش پیام‌رسان لاین برای نخستین بار ارز دیجیتال خود را تحت عنوان لینک (Link) در صرافی ارز دیجیتال بیت باکس (BITBOX) عرضه کرد.

در حال حاضر توکن لینک با ارزهایی همچون بیت‌ کوین، اتریوم و تتر در صرافی بیت باکس، متعلق به خود شرکت لاین، قابل خرید و فروش است.

پلتفرم پیام‌رسان لاین که در توکیو فعالیت می‌کند، این رونمایی را به‌ عنوان نقطه‌ی عطفی در ساخت اکوسیستم ارز دیجیتال خود بیان کرد.

چند ماه پیش بود که اخبار و گزارشهایی مبنی بر تلاش اپلیکیشن پیامرسان لاین برای توسعه این ارزهای دیجیتال در فضای مجازی منتشر شده بود. مقامات این پیام رسان ژاپنی که از محبوب ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان محسوب می شود، از چندی پیش در حال مذاکره با شرکت‌های دیگری بودند که در زمینه ایجاد و استخراج ارزهای دیجیتالی فعالیت می‌کنند.

حالا بر اساس گزارشهای بدست آمده، لاین توکن دیجیتال خود را تحت عنوان لینک به منظور افزایش اعتبار میان فعالان این بازار در صرافی ارز دیجیتالی که به خود این شرکت تعلق دارد، عرضه کرده است.

ارز دیجیتال پیام‌رسان لاین به صرافی اضافه شد

صرافی BitBox در تیرماه ۱۳۹۷ (جولای سال ۲۰۱۸) در سنگاپور شروع به کار کرد. این صرافی، ۳۰ ارز دیجیتال از جمله لایت‌ کوین و بیت‌ کوین کش را پشتیبانی می‌کند. شرکت سنگاپوری لاین تک پلاس، مدیریت بیت‌باکس را بر عهده دارد.

برای انجام تراکنش و خرید و فروش توکن لینک، نیاز به حداقل ۵ دلار دارایی در صرافی بیت‌باکس است.

ارزش سهام اپلیکیشن پیام‌رسان لاین به ۱۰.۷۵ میلیارد دلار می‌رسد و این پیام‌رسان ۱۶۸ میلیون کاربر فعال در ماه دارد که بیشتر آنها در کشورهایی نظیر ژاپن، تایوان، تایلند و اندونزی هستند.

print
امتیاز خوانندگان
[Total: 14 Average: 3.1]

دیدگاه تان را بنویسید