چند ارز دیجیتال از بایننس حذف می‌شودReviewed by میلاد غفاری on Oct 9Rating: 5.0

بر اساس آخرین اطلاعیه‌ی سایت بایننس، این صرافی قصد دارد چهار ارز دیجیتال را از لیست خود حذف کند؛ علت این کار «کیفیت پایین‌تر از استاندارد» از سوی بایننس خوانده شد.

صبح روز سه شنبه ۱۷ مهر، بایننس در سایت خود اطلاعیه‌ای داد که اقدام به حذف بایت‌ کوین (BCN)، چت کوین (CHAT)، آیکونومی (ICN)، ترایگر (TRIG) خواهد کرد. در اطلاعیه‌ی بایننس علت این کار اینگونه شرح داده شده است:

به منظور حفاظت از کاربران ما، تیم بایننس بررسی‌های مختلف را برای ارزهای دیجیتال که در پلتفرم ما وجود دارد خواهد پرداخت تا از دارایی‌های دیجیتال کاربران محافظت به عمل آید. در صورتی که یک توکن یا کوین کیفیت پایین‌تر از استاندارد را داشته باشد به بررسی‌های بیشتر نیاز خواهد داشت و امکان حدف آن از این صرافی وجود خواهد داشت.

چند ارز دیجیتال از بایننس حذف می‌شود

همچنین این صرافی فاکتور‌هایی را برای حذف این ارزها منتشر کرد که این فاکتورها به شرح زیر است:

تعهد تیم به پروژه‌ی ارز مورد نظرکیفیت و سطح توسعه ثبات هوشمندی شبکه / قراردادسطح ارتباط و فعالیت عمومپاسخگویی به سوالات متفاوت تیم ماشواهدی از رفتار فریبکارانه و غیراخلاقیکمک به پایداری دنیای ارزهای دیجیتال

همچنین بایننس تاریخ ضرب‌الاجل برای این ارزها تعیین کرده است که از تاریخ ۲۱ مهر ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران، این ارزها از مبادلات و ترید حذف خواهند شد و کاربران تا ۲۱ آبان فرصت برای خروج این ارزها دارند.

بر اساس قیمت لحظه‌ای سایت ارزدیجیتال پس از اعلام این اطلاعیه از سوی بایننس این ارز‌ها افت قیمت ۱۰ تا ۲۰ درصدی را تجربه کردند.

در ادامه‌ی اطلاعیه‌ی بایننس آمده است:

به سمت جلو، ما همچنان متعهد به حفاظت از دارایی‌های کاربران بایننس هستیم و همچنان به انجام بررسی‌های  مختلف کوین‌‌ها و توکن‌‌های مختلف خواهیم پرداخت.

print

دیدگاه تان را بنویسید