جاستین سان : ترون ۲۰۰ بار سریعتر از اتریوم خواهد بود!

​توکن پروتکل «اینترنت غیرمتمرکز» یا ترون (TRX)، روز دوشنبه هشتم اکتبر، بعد از توئیت «جاستین سان»، مدیر عامل اجرایی ترون که ادعا کرد بروزرسانی جدید ترون، از لحاظ سرعت از اتریوم سریعتر، و از لحاظ هزینه از ایاس کم هزینه تر خواهد بود، در حدود ۸ درصد، افزایش یافت.

لینک کوتاه کپی شد

توکن پروتکل «اینترنت غیرمتمرکز» یا ترون (TRX)، روز دوشنبه هشتم اکتبر، بعد از توئیت «جاستین سان»، مدیر عامل اجرایی ترون که ادعا کرد بروزرسانی جدید ترون، از لحاظ سرعت از اتریوم سریعتر، و از لحاظ هزینه از ایاس کم هزینه تر خواهد بود، در حدود ۸ درصد، افزایش یافت.

جاستین سان در توئیتر خود اظهار داشت:

بر اساس توافق انجمن، «اودیسه ۳٫۱»، آخرین نسخه ترون، در ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت سنگاپور، بصورت زنده نمایش داده خواهد شد.

این تغییرات شامل راه اندازی ماشین مجازی ترون نیز خواهد بود، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند را قبل از انتقال به شبکه اصلی ترون، آزمایش کنند. همچنین سان، در حساب توئیترش اعلام کرد که کمیته اجرایی ترون و ماشین مجازی ترون، بصورت زنده، شروع عصر قراردادهای هوشمند را نمایش خواهند داد. همچنین جسورانه ادامه داد:

ترون نسبت به اتریوم ۲۰۰ بار سریعتر، و نسبت به ایاس ۱۰۰ بار ارزانتر خواهد بود! توسعه دهندگان و کاربران برنامه های غیرمتمرکز،این تغییر برای شماست!

با درز خبرهایی از وضعیت پروژه «اطلس»،در مورد ادغام ترون و بیت-تورنت که در زمینه انتشار محتوا فعالیت میکند، همچنان ترون با قدرت به پیش می رود.

 

 

[جاستین سان : ترون 200 بار سریعتر از اتریوم خواهد بود!]

بازار توکن ترون، در طول سال ۲۰۱۸، شاهد سیر نزولی بوده است و در حال حاضر در حدود قیمت ۰٫۰۲۷ دلار به ازای هر توکن خرید و فروش می¬شود که نسبت به نرخ حداکثری ۰٫۲۱ دلاری خود در سطح پایین تری قرار دارد.

منبع : کوین تلگراف

 

دیدگاه تان را بنویسید