صعود بازار ارزهای دیجیتال رشد ۱۳۵ درصدی دوج کوین در سه روز !

​امروز یکشنبه، یازدهم شهریور بازار ارزهای دیجیتال شاهد تزریق سرمایه نسبتاً بالایی بود و نمودارهای ۹۷ مورد از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار، به رنگ سبز درآمدند.

لینک کوتاه کپی شد

بیت کوین با رشد ۲٫۵۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، همچنان با تداوم به عبور از مرزهای ۷,۰۰۰ دلار ادامه می‌دهد. در هنگام نگارش این گزارش هر واحد بیت کوین با قیمت حدود ۷,۲۲۰ دلار معامله می‌شود که طی هفته گذشته ۷٫۲ درصد افزایش داشته است.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین

پادشاه ارزهای دیجیتال در میان اخباری مربوط به کمیسیون معاملات آتی کالای ایالت متحده (CFTC) مبنی بر اینکه تعداد قراردادهای آتی نزولی بیت کوین کاهش یافته است، برای دومین بار در این هفته از مرز ۷,۰۰۰ دلار عبور کرد.

اتریوم هم در سطح ۳۰۰ دلار و اکنون با قیمت حدود ۲۹۶ دلاری معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ درصد رشد کرده است. ملکه ارزهای دیجیتال هم مانند بیت کوین در این هفته رشد ۷ درصدی را تجربه می‌کند هرچند که با این رشد قیمت هم در این ماه با ۲۸٫۷ درصد کاهش مواجه است.

نمودار هفتگی قیمت اتر

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از ۸ آگوست به ۲۳۶ میلیارد دلار رسیده است و در هنگام نگارش این خبر همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

در میان ۲۵ ارز دیجیتال برتر بازار، دوج کوین، این ارز دیجیتال بامزه طی ۲۴ ساعت گذشته با یک رشد بسیار قابل‌توجه حدود ۴۰ درصدی همراه بوده است. آلت کوین دوج کوین از روز ۳۰ آگوست یک روند صعودی به شدت قدرتمند را آغاز کرد و طی ۳ روز گذشته حدود ۱۳۵ درصد جهش داشته.

نمودار هفتگی قیمت دوج کوین

در حال حاضر دوج کوین در رده ۲۱ بازار ارز دیجیتال از لحاظ حجم بازار قرار دارد و هر واحد از آن اکنون با قیمت حدود ۰٫۰۰۶۲ دلار معامله می‌شود.

تحلیلگران در توییتر برای توضیح علت جهش بزرگ دوج کوین به برنامه توسعه این ارز دیجیتال به نام دوج‌اتریوم اشاره می‌کنند که نسخه آزمایشی آن در ۵ سپتامبر راه‌اندازی خواهد شد. این پروتکل مربوط به قرارداد هوشمندی است که به‌عنوان پلی برای ارتباط و انتقال دوج کوین‌ها از طریق بلاک چین اتریوم از آن یاد می‌شود.

رویدادهای پیشروی هر ارز دیجیتال را در بخش رویدادها مشاده کنید

در بین ۱۰ ارز دیجیتال اول بازار بیت کوین کش و لایت کوین به ترتیب با افزایش قیمت ۱۴٫۷ و ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داده‌اند.

موج افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال با خبری مبنی بر ارائه قراردادهای آتی اتریوم از سوی بورس شیکاگو (CBOE) شدت گرفته.

همچنین در این هفته بانک مرکزی هند (RBI)، برنامه‌های خود را برای ایجاد کارگروهی به منظور بررسی شرایط راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی مبتنی بر روپیه تأیید کرد.

علاوه بر این، ششمین سایت محبوب جهان، یاهو سرویسی را راه‌اندازی کرده است که کاربران را قادر به معامله مستقیم بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال می‌سازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید