یاهو خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه می‌دهد !Reviewed by ثریا نیل درار on Sep 1Rating: 5.0

ششمین سایت محبوب جهان سرویسی را راه‌اندازی کرده است که کاربران را قادر به معامله مستقیم بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال می‌سازد.

یاهو دات کام که بر اساس آمار رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در الکسا، ششمین وب‌سایت پربازدید در سطح جهان و ایالات متحده آمریکاست، در هفته جاری همکاری خود را با شرکت توسعه دهنده API‌های مالی TradeIt اعلام کرد تا امکان خریدوفروش مستقیم ارز دیجیتال را در پلتفرم خود برای کاربران فراهم نماید.

همانند قابلیت خریدوفروش سهام در یاهو فینانس که در سال گذشته راه‌اندازی شد، هم‌اکنون دو گزینه خرید و فروش به صفحه مربوط به هر ارز دیجیتال در این پلتفرم افزوده شده و برای کاربران قابل‌نمایش است. کاربران می‌توانند پس از شروع عملیات خریدوفروش، به حساب کاربری خود در بروکرهای ارز دیجیتال نظیر کوین بیس، رابین‌ هود و غیره وارد شده و بدون ترک پلتفرم یاهو فایننس سفارش خرید یا فروش را اجرا نمایند.

جوآنا لمبرت در مقام مدیرکل بخش مالی و فناوری شرکت مادر یاهو به نام Oath عنوان کرد:

به‌عنوان سردمدار حوزه ارائه اطلاعات مالی، نگرش‌ها و تیترهای خبری مهم، ما همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر به مخاطبان پلتفرم یاهو فایننس به کار خواهیم گرفت.

یاهو خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه می‌دهد !

او در ادامه گفته است:

همکاری ما با TradeIt از یک سال پیش آغاز شد. به‌واسطه این همکاری امکان معامله در بستر یاهو فایننس برای اولین بار فراهم شد. از اینکه این خدمات را برای ارزهای دیجیتال هم ارائه می‌دهیم، هیجان زده هستیم. ما سعی داریم میان این جامعه پر اشتیاق و پلتفرم مورد اعتماد خود یک ارتباط کارآمد ایجاد کنیم و خدمات وابسته به خریدوفروش ارز دیجیتال را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

در حال حاضر قابلیت معامله ارز دیجیتال تنها در نسخه iOS نرم افزار یاهو فایننس فعال است، که در رتبه ۶۰ دسته‌بندی مالی اپ استور قرار دارد.

برخی از کاربران ابتدا این قابلیت را در نسخه‌های دسکتاپ و موبایل وب یاهو فایننس هم دیده‌ بودند که پس از یک روز ناپدید شد. یکی از نمایندگان شرکت Oath در مصاحبه‌ای با CCN در خصوص این موضوع اذعان داشت که این سیستم روی این پلتفرم‌ها پیش از راه‌اندازی رسمی در هفته‌های آتی، در حال آزمایش بود.

گفتنی‌ است که یاهو ژاپن که به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک میان شرکت‌های Yahoo و Softbank راه‌اندازی شده و دیگر ارتباطی با نام آن ندارد، در اوایل سال جاری اعلام کرد که از یک صرافی ارز دیجیتال محلی، یک سهم ۴۰ درصدی خریداری خواهد کرد.

منبع: ccn
print

دیدگاه تان را بنویسید