به گزارش جماران؛ غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«دیروز سه شنبه بعدازظهر در سی امین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجدحضرت ولیعصر،مسجد ما خوزستانیهای مقیم تهران، اتفاق عجیبی افتاد.

حاج محسن رفیقدوست یکی از سخنرانان بخش اول جلسه در انتهای صحبتش جمله ای گفت که به گمان خیلی ها بدون اینکه قصدی داشته باشد، تعرضی آشکار به ساحت امام بود. سردار سپاه که برای تامین نیازهای تدارکاتی جنگ خیلی زحمت کشید و اجرش، باخدای متعال، در فراز پایانی صحبتش، ضمن نصیحت به دولت که: امریکا قابل اعتماد نیست با غلیان احساساتی که در سخنانش احساس می شد گفت: من با اطمینان می گویم آیت الله خامنه ای ضد امریکایی تر از امام است!

همانجا خواستم با صدای بلند به او بگویم، اشتباه می کنی سردار، لازم نیست برای بالا بردن دیگری، امام را پایین ییاوری و اضافه کنم مطمئن باش این حرف تو را حتی رهبری هم قبول ندارد که محکمتر از امام با امریکا برخورد می کند، اما صلاح ندیدم.

حاج محسن لابد می داند معنای دیگر حرفش این است که مواضع ضد امریکایی امام از نطر وی کامل و شامل نبوده است و این حرف حتما و حتما غلط و اشتباه است.

سردار باید برای اثبات این نطر نادرست خود بگوید کدام موضع امام علیه امریکا سایه در قیاس با مواضع ضد امریکایی رهبر ی، از شدت و حدت کمتری برخوردار بوده است؟

بعنوان محقق زندگی امام به ایشان عرض می کنم زحمت بیهوده نکشند چون در این تطبیق و مقایسه به جایی نمیرسند.

دنیا و دوره عجیبی شده است. اگر این تعرض به امام را یکی از ما اصلاح طلبها  می زد، جبهه اصولگرایان چه صحرای کربلایی که بپا نمی کرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.