راست است که حرمت فرد در گذشته و از دنیا دست کشیده در اولادش حفظ، می شود. اینها به دروغ ادعای حمایت از امام می کنند و اینگونه بی محابا بر خاندانش با بدترین شیوه ممکن می تازند و به تعبیر بهتر انتقام می گیرند. همان که از قضا امام وعده اش را داده بود که بعد از وی از خاندانش انتقام خواهند گرفت.

پایگاه خبری جماران: غلامعلی رجایی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

راست می گویند که آدمی زیر زبان و بیانش نهفته است. مکنونات قلبی آدمها را می توان از لابلای کلام و بیانشان دریافت.

نیمه شعبان به حسینیه جماران دعوت شدم؛ یاد و خاطر نورانی امام باعث می شود هر دعوتی به حسینیه را از سوی بیت مکرمشان مشتاقانه اجابت کنم. خدای را بسیار بسیار حمد و سپاس که روز به روز این خاندان شریف در ترقی واعتلای علمی و معنوی است و از محبوب ترین خاندان های موجود در ایران اسلامی عزیز ما.

کوردلان بداندیش به جای اینکه از این  تداوم راه فقاهت در خاندان امام  به وجد بیایند عقده های کهنه ای را که سالهاست در دل ازبیت امام دارند گشودند و از تیتر نوشته نحس شان که از این مراسم به رفتارهای شاه منشانه یادکرده اند این عقده گشایی آشکار است. چه چنان در کین پراکنی شان شتاب کردند که حتی حاضرنشدند از یادگار امام با لقب حوزوی اش یادکنند و بدون عنوان مصطلح حوزوی معظم له از وی فقط به سیدحسن خمینی یادکردند

همین بهترین نشانه است که این تهاجم نه به شیوه عمامه گذاری فردی از خانواده امام که درجهت تخریب شخصیت استاد برجسته حوزه آیت الله سیدحسن آقای خمینی بود. همو که مرحوم هاشمی که بسیارکم اهل تعریف از اشخاص بود وی را با تمام اعتقاد قلبی خویش «علّامه» نامید.

دلیل دیگر عقده گشایی نوع نقدهایی است که کوردلان سایت اصولگرای تسنیم به اجرای این مراسم کرده اند.

خنده دار اینکه کودکانه ایراد گرفته اند چرا مراسم به صورت تکی برگزار شده و خنده دارتر اینکه چرا سیداحمد روی صندلی نشسته است!!! بازخوب است نگفته اند چرا با برگزاری مراسم در جماران و تهران به قم اهانت کرده اند!! و...

تو گویی اگر سید احمد روی زمین می نشست و در کنارش چند طلبه دیگر هم معمم می شدند دیگر جشن شاهانه و تاجگذاری و احیای سنت فرعونی نبود!!بلاهت تاکجا؟!

راست است که حرمت فرد در گذشته و از دنیا دست کشیده در اولادش حفظ، می شود. اینها به دروغ ادعای حمایت از امام می کنند و اینگونه بی محابا بر خاندانش با بدترین شیوه ممکن می تازند و به تعبیر بهتر انتقام می گیرند. همان که از قضا امام وعده اش را داده بود که بعد از وی از خاندانش انتقام خواهند گرفت.

نویسنده سیاه دل تسنیم بجای اینکه بعد مثبت قضیه را ببیند که به پاس حرمت بیت امام صدها نفر از بزرگان دین و حوزه و نخبگان کشور و حتی بزرگان عرصه ورزش و خاندان معظم شهدا و کادرهای قدیمی جنگ در این مراسم ساده و نورانی شرکت کردند گشته و گشته و از حضور مهدی هاشمی درمراسم با طعنه یاد نموده است؛ تو گویی کسی که زندان رفته حق حیات و زندگی ندارد!

بعد هم در توهین هایی درقالب درج  دو توییت از گمراهانی نگون بخت از این مراسم به سنت های فرعونی یادکرده و با درج  تصاویر مراسم تاجگذاری شاه و فرح و ولیعهد ناشیانه سعی در القای مشابهت جشن میلادامام زمان با چنان مراسمی شده اند. باتاسف باید گفت در طول این چهاردهه کسی- بویژه درسایتی منسوب به نهادی که نامش مترادف با حفاظت از انقلاب و آرمانهای امام بوده و هست- را یارای اینگونه اهانت به بیت نورانی وهمیشه برکت خیز امام نبوده است.

جشن نیمه شعبان در حسینیه جماران و معمم شدن عضوی ازخاندان امام مراسمی ساده و به دور از هرگونه تشریفات و در اوج صفا و خلوص و نورانیت برگزار شد. خدا می داند چه دلهایی که شاد نشدند که دیدند گل لبخند بر لبان یادگاران امام سید حسن و سید یاسر و سیدعلی و سایر نوه های مکرم امام از خاندان های معظم بروجردی واشراقی و رجالی از بیوت معظم بجنوردی وسیستانی وثقفی و...که ننشست.

چه می شود کرد؟ بعضی نور افشانی ماه را نمی توانند دید؛ اما ماه نمی تواند نتابد.

با دشنام و تهمت و سیاه نمایی و...نمی توان ذره ای از محبوبیت عزیزان امام نزد مردم شریف ایران کاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.