یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

کانال تلگرامی؛

کاروانی که سخت می‌رود ولی می‌رود

هنوز صاحبان قدرت، آزادی و استقلال و هویت برجسته و امنیت روزنامه نگاری و مطبوعات را خوش نمی دارند. هرکس به طریقی سنگ می اندازد یا دام می گسترد یا به شمشیر می زند.

به گزارش جماران؛ کامبیز نوروزی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سرزنش ها گرکند خار مغیلان غم مخور

روز جهانی آزادی مطبوعات به مدیران مسئول و روزنامه نگاران مبارک . همۀ روزها، روزهای خدایند ولی این مناسبتها بهانه ای برای یادکرد بود و نبودهاست.

مطبوعات ایران با چنگ و دندان پیش می روند . مطبوعات روزنامه نگاران کشور با سختی ها و رنج ها خطرها می سازند و در فرآیند آزمون و خطا ، بار توسعه روزنامه نگاری کشور و گردش آزاد اطلاعات را به دوش می کشند. 

هنوز صاحبان قدرت، آزادی و استقلال و هویت برجسته و امنیت روزنامه نگاری و مطبوعات را خوش نمی دارند . هرکس به طریقی سنگ می اندازد یا دام می گسترد یا به شمشیر می زند .  شهرداری تهران ، قیم مأبانه مدعی تعریف روزنامه نگار است . دولت لایحه سازمان نظام رسانه می نویسد و با آن درپی سلطه کامل بر روزنامه نگاران است. دستگاه قضا همچنان با ترشرویی و تلخی و سختی به روزنامه نگار و نشریه نگاه می کند. اینها همه هست ولی توسعۀ آرام و تدریجی و مطبوعات آزادی، مطبوعات ایران حرکتش را ادامه می دهد.

نقدها بجای خود. فعلاً روز بزرگداشتن و تحسین مطبوعات و روزنامه نگارانی است که این بار سنگین را در جاده ای ناهموار و پر خار و خطر همچنان بدوش می کشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.