به گزارش جماران؛ عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان، در کانال تلگرامی خود نوشت: 

بارها گفته و نوشته ام که آنچه در سال 1388 اتفاق افتاد یک طراحی از پیش انجام شده بود که ربطی به احمدی نژاد نداشت. اولین حجت هم نوع شعارهای مطروحه علیه اصل انقلاب ، ولایت فقیه و آرمانهای امام بود و دهها سند دیگر نیز وجود  دارد.

اما احمدی نژاد در آخرین نامه اش به رهبری دو موضوع را مطالبه کرده است که  ادعا و مطالبه موسوی  در آن زمان بود. لذا امروز وجه تمایز احمدی نژاد و موسوی در دو چیز است و اشتراکشان دو چیز دیگر.

 تمایز اول  اینکه یکی در حصر و دیگری آزاد است  و دوم اینکه موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تایید شده نظام رای داد اما احمدی نژاد و دوستان رای باطله دادند و اصرارداشتند دوربین ها هم ضبط  و منتشر کنند.

اما دو موضوع مطروحه احمدی نژاد عین موسوی است: 1- موسوی انتخابات را خیمه شب بازی دولت و صدا و سیما می دانست و احمدی نژاد آن را محصول مهندسی شورای نگهبان. حال همه منتظرند ببینند احمدی نژاد خودش را محصول مهندسی می دانند یا مثل همه مسائل دیگر خود را یک استثنا قلمداد می کند.

دوم  اینکه موسوی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری بود. اما احمدی نژاد چند قدم جلوتر است یعنی هم خواستار ابطال انتخابات 1396 ریاست جمهوری است هم مجلس و هم عزل رئیس قوه قضائیه.

نتیجه اینکه احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند.

اما نظام از اصول ثابت و مشخصی پیروی می کند. سال 1388 از احمدی نژاد دفاع نکرد که از رای اکثریت و جمهوریت دفاع کرد و امروز نیز همان دفاع از جمهوریت ادامه دارد و ربطی به حسن روحانی ندارد. این جمله امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که:"این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می گیرد". مصداق آن هم فرق نمی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.