پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور عنوان شد:

سید ابراهیم رییسی: یک‌درصد هم پشیمان نیستم

آستان قدس از پروژه تجاری مشهد مال خارج شد.

تولیت آستان قدس در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور گفت: آستان قدس از پروژه تجاری مشهد_مال خارج شد زیرا این قبیل پروژه‌های گران قیمت به طور طبیعی منجر به عرضه محصولات شرکت‌های خارجی می شود و با تولید_ملی توسعه صنعتی و تحقق اقتصاد_مقاومتیتناسبی ندارد.

به گزارش جماران ، در صفحه اینستاگرام سید ابراهیم رییسی آمده است: آستان در پروژه های جاده ای مثل جاده چناران-مشهد سرمایه گذاری کرده، اگرچه این قبیل سرمایه گذاری ها نسبت به پروژه‌های ساخت واحدهای تجاری سود اقتصادی کمتری دارد، اما اقدامی در جهت آسایش و امنیت جانیزائران است و این در جهت راهبرد ما است.

در گذشته آستان_قدس تنها حسابرسی داخلی داشت، اما از ابتدای حضور، بنده حسابرسی خارج از آستان را نیز فعال کرده‌ام. برای تحقق شفافیت مالی در آستان، از برترین مؤسسه حسابرسی کشور دعوت کردم تا از تمامی شرکتهای زیرمجموعه آستان قدس نیز حسابرسی کند.

ورود اینجانب به عرصه انتخابات به جهت انجام یک وظیفه بود و این اتفاق نیفتاد مگر بعد از درخواستهای متعدد مردم و نخبگان. بنابراین اگر به گذشته هم برگردم، همان تصمیمی را خواهم گرفت که آن روز گرفتم. در صحت تصمیم خود ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد هم پشیمان نیستم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.