حجت الاسلام شیخ محمدعلی صدوقی امام جمعه یزد دریافت که مبلغ پنجاه میلیون تومان از جانب دفتر رئیس‌جمهوری به حساب وی ریخته شده است. دفتر امام جمعه یزد در تماس با دفتر ریاست جمهور کم و کیف قضیه را جویا می‌شود.

 

به گزارش جماران احمد حیدری در کانال تلگرامی خود نوشت:

الان که تیم محمود احمدی‌نژاد دست به افشاگری زده و مستقیم و غیر مستقیم داره اسم می‌بره که کیا از دولتشون پول و هدایا گرفتن؛ یهو به یاد امام جمعه فقید دیارمون مرحوم حجه الاسلام والمسلمین حاج محمدعلی صدوقی افتادم که اون سفر کرده چه درایتی داشتند که هدیه ۵۰ میلیونی رو نگرفت. خدایش بیامرزد.

 در سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به استان یزد از جانب دفتر ریاست جمهوری به حساب کلیه ائمه جمعه استان مبلغ قابل توجهی واریز شد. حجت الاسلام شیخ محمدعلی صدوقی امام جمعه یزد دریافت که مبلغ پنجاه میلیون تومان از جانب دفتر رئیس‌جمهوری به حساب وی ریخته شده است. دفتر امام جمعه یزد در تماس با دفتر ریاست جمهور کم و کیف قضیه را جویا می‌شود. 

 دفتر ریاست‌جمهوری پاسخ می‌دهد که این کمترین قدردانی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد از مقام شامخ روحانیت است. ایشان در کلیه سفرهای استانی می‌کوشند نسبت به سلسله جلیله روحانیت ادای دین کنند، لذا برگ سبزی به حساب ائمه جمعه و جماعات استانها واریز می‌شود. این رقم قابل‌داری نیست. ائمه محترم جمعه بی‌شک آن را صرف مردم و امور شرعیه خواهند کرد و جای دوری نخواهد رفت.

حجت‌الاسلام صدوقی بعد از اطلاع از قضیه، وجه اهدائی رئیس‌جمهور را همراه با یک نامه به دفتر وی عودت می‌دهد و با بیت رهبری تماس می‌گیرد که این کسر شأن نمایندگان رهبری است که از مقامات دولتی کمک نقدی دریافت کنند. مناسب نیست با شأن رهبری و ائمه جمعه این‌گونه بازی شود.

باید گفت برخی آنچه ما امروز در آیینه می‌بینیم آنها در خشت خام می‌دیدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.