رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اولین شرط من با وزیر علوم این بود که محیط دانشگاه از آن همه دانشجویان و سلیقه‌های سیاسی باشد و نباید احساس شود که فضای دانشگاه فقط برای عده‌ای امن و برای سایرین ناامن است.

به گزارش جماران؛ در صفحه اینستاگرام منتسب به حسن روحانی آمده است:

برای انتخاب و معرفی وزیر علوم، حوصله و تعامل کردم اما از معیارهایم کوتاه نیامدم. آزادی دانشگاه و امنیت دانشجویان را با هیچ‌کس معامله نکرده و نخواهم کرد.

اولین شرط من با وزیر علوم این بود که محیط دانشگاه از آن همه دانشجویان و سلیقه‌های سیاسی باشد و نباید احساس شود که فضای دانشگاه فقط برای عده‌ای امن و برای سایرین ناامن است.

مبنای من در کار با وزرای دولت دوازدهم، پیوست حکم انتصاب آنهاست. ماموریت‌ها و اولویت‌های دولت برای هر وزیر در پیوست حکم‌اش مشخص شده که عملکرد آن‌ها در پایان هر فصل، ارزیابی خواهد شد.

مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تمام فکر و ذکرش آبادانی ایران بود و در این راه تمام توانش را گذاشت. درخصوص معضلات آب کشور هم بسیار حساس و پیگیر بود. ‌

ما برای دفاع از ملت و تمامیت ارضی خود، هر نوع سلاحی با هر میزانی که لازم باشد می‌سازیم و بنیه دفاعی کشور را تقویت می‌کنیم. ساخت موشک ناقض هیچ نوع معاهده بین‌المللی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.