یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت که اگر لابی‌های آرژانتینی مانع نشوند حداقل نیمی از چهره‌های هیئت رئیسه فعلی فراکسیون امید تغییر خواهد کرد.

 

به گزارش جماران، علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون امید در بعدازظهر روز  سه‌شنبه هفته جاری، گفت: بالاخره انتخابات مجمع عمومی فراکسیون امید پس از چند نوبت جابجایی برنامه برگزار خواهد شد. قطعا تعیین ترکیب هیئت رئیسه فراکسیون برای سال دوم فعالیت در برنامه‌های آتی آن تعیین کننده خواهد بود.

به گفته وی، در اولین انتخابات مجمع عمومی در سال ۹۵ تاکید بر انتخاب صنفی (اقوام و مذاهب و مناطق) از میان اعضا حساسیت‌های هیجانی را پاسخ داد اما در عمل نتوانست موجب رضایت حداکثری اعضای فراکسیون شود.

رحیمی همچنین گفت که فراکسیون امید آزمون‌های مختلفی را از بدو فعالیت خود تاکنون پشت سر گذاشته که نقد و نظرهای فراوانی را در افکار عمومی و نیز اعضای آن بدنبال داشته است. آخرین موضوع و داغ‌ترین آن رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی و آراء آقایان مهندس بیطرف و جهرمی بود. 

وی با تاکید بر اینکه ترکیب هیئت رئیسه سال دوم فراکسیون می‌تواند نشان‌دهنده نگاه متکثر و نقدهای اعضاء به عملکرد ۱۵ ماهه فراکسیون باشد، اظهار داشت: اگر لابی‌های آرژانتینی مانع نشود قابل پیش بینی است که حداقل نیمی از چهره‌های هیئت رئیسه فعلی تغییر یابد و با این تغییر، نیمی دیگر هم پیام لازم را برای تغییر در روش‌ها دریافت خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.