روز شنبه هم در حاشیه تحلیف رئیس جمهور ، چند نمایند چنان ذوق زده به سلفی و غیرسلفی گرفتن با چند مهمان خارجی ، خصوصاً موگرینی سر از پانشناخته اند که یادشان رفته آنجا که ایستاده اند مجلس است و ایشان مثلاً عصاره فضائل ملت اند

به گزارش جماران؛ کامبیز نوروزی در کانال تلگرامی خود به قضایای درگیری یکی از نمایندگان مجلس با یکی از ماموران پلیس در فرودگاه و همچنین عکسهای سلفی نمایندگان به فدریکا موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهور روحانی واکنش نشان داد و در یادداشتی نوشت:

بی نظمی چنان در جامعه رسوخ کرده است که گاه حتی عدم رعایت ساده ترین معیارهای رفتاری و گفتاری  در بالاترین سطوح مقاماتی به سادگی اتفاق می افتد و آب هم از آب تکان نمی خورد. انگار هرکه در گفتار و رفتار زشتگوتر و پرخاشگوتر و شلخته تر باشد مرتبت بلندتری دارد . بدتر از آن اینکه یا اصلا این چیزها دیده نمی شوند یا با لابی گری و لاپوشانی سر و تهش را هم می آورند و از آن می گذرند . از آخرین نمونه هایش چند روز پیش نماینده مجلس در فرودگاه با پلیس درگیر می شود و به نقل از فرمانده پلیس فرودگاه حتی در اتاق پلیس آن نماینده با سر به دماغ مأمور پلیس می کوبد . گویا پلیس دنبال ماجراست اما از مجلس صدایی در برخورد با این رفتار زشت و غیرقانونی بلند نمی شود . روز شنبه هم در حاشیه تحلیف رئیس جمهور ، چند نمایند چنان ذوق زده به سلفی و غیرسلفی گرفتن با چند مهمان خارجی ، خصوصاً موگرینی سر از پانشناخته اند که یادشان رفته آنجا که ایستاده اند مجلس است و ایشان مثلاً عصاره فضائل ملت اند . جالب اینکه یکی از معاونان وزارت خارجه هم از قافله داران این چند نماینده است .آدم شرمش می آید . قانون نظارت بر رفتار نمایندگان برای چه روزی است ؟ هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان موظف است به این قبیل موارد به سختی برخورد کند و رسماً این اقدامات را تقبیح کند و به ملت اعلام کند . آن حمله به مأمور پلیس و این شلختگی مفرط و خلاف شأن ، که در برابر دهها دوربین خبرنگاران خارجی رخ داد ، کجایش با فضائل این ملت جور در می آید؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.