کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی اینستاگرامی به توهین محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیدولت احمدی نژاد به بیت امام (س) واکنش نشان داد

به گزارش جماران؛ کمال الدین پیرموذن نوشت:

 

 

شاید آنزمان که فرانتس فانون گفت: انقلاب فرزندان خود را می بلعند، به مخیله اش هم خطور نمی کرد که دربرخی از انقلاب ها، همچون انقلاب ایران، چابلوسان چسبیده انقلاب، برای رسیدن به قدرت علاوه بر فرزندان انقلاب، همه را اعم از ثمره انقلاب، خانواده های بانیان انقلاب را خم می خورند. وگرنه به آن هم اشاره می کردند.

چه غم انگیز است این نااهلان فرصت طلب انقلاب که توانایی اداره خانواده کوچک خویش را ندارند، بناحق بیت بنیانگذار داهی انقلاب بزرگ قرن را زیر سوال می برند.

اظهارات سخیف و وقیح و موهن آقای رامین عضو مرموز جریان انحرافی احمدی نژادی در حق بیت امام و هاشمی رفسنجانی، که در کارنامه سیاه خویش، همردیف آتش زدن زیانبارسفارتخانه عربستان، بحث خسران آور تحریک طرح افراطی انکارهولوکاست از زبان احمدی نژاد را دارد، نتیچه ای جز آسیب رسانی به منافع ملک و ملت وضربه به سرمایه ارزشمند اجتماعی نظام نداشته و ندارد.

عامل آنهایی که چشمان دوختند-وز سخن ها عالمی را سوختند مردم بزرگ و باوفای ایران، همیشه دوستدار بیت محبوب بانی فقید انقلاب بوده و خواهند بود و از قوه قضاییه خواهان برخورد قاطع با داستان دل آزار و مسخره اهانت به بیت بانیان انقلاب را دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.