بالاخره بعد از شش روز دست به دست شدن عکس دختر بچه 8 ماهه در فضای مجازی و تلاش کاربران برای کمک به خانواده بنیتا برای بازیافتنش امروز خبر پیدا شدن جسد دختر گم شده همه را بهت زده کرد.

به گزارش جماران، از یک هفته پیش اطلاعیه ای با عکس نوزاد کوچکی  در شبکه های اجتماعی مبنی بر گم شدن دختری هشت ماهه پخش شده که در آن خانواده این نوزاد  از مردم درخواست کرده بودند که در صورت دیدن این کودک به خانواده او اطلاع دهید... 

، متن عکس به این شرح است: عزیزان فرزند هشت ماهه ی ما در تهران ربوده شده،برای خاطر خدا، اگر جایی او را در آغوش کسی هرجا رویت نمودید، لطفا ابتدا با 110 و سپس باآن ها تماس بگیرید، انشالله که سلامت باشند عزیزاتون

بعد از سه روز از این اطلاعیه خبرهایی از پیدا شدن این نوزاد 8 ماهه در فضای مجازی منتشر شد ولی ظاهراً این خبر مربوط به بازیافتن پسر بچه 3 ساله ای به نام یوسف بوده است و بنیتا بعد از سه رز هنوز پیدا نشده بود. 

اما بعد از شش روز ناگهان صبح امروز خبر ناگواری در مورد بنیتا فضای مجازی را فرا گرفت. «خودرویی سرقتی که «بنیتا» ی ۸ ماهه در آن بود کشف شد کودک ۸ ماهه داخل این خودرو متاسفانه فوت کرده است

بلافاصله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت خبر را تایید کرد. او گفت: خودرو پراید سرقت شده در تهران که یک کودک هشت ماهه نیز در آن حضور داشته، در پاکدشت کشف شد، کودک ۸ ماهه داخل این خودرو متاسفانه فوت کرده است.

 وی افزود: دو سارق «بنیتا» ۸ ماهه نیز در پاکدشت شناسایی ودستگیر شدند.

ماجرای دزدیده شدن دختر بچه 8 ماهه

ماجرااز این قرار بود که شش روز پیش پدر جوانی همراه دختر 8 ماهه اش به نام بنیتا سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه شان در منطقه مشیریه خارج شدند.پدر دختر بچه در حالیکه خودرویش روشن بود پس از خارج شدن برای بستن در پارکینگ خانه از پراید پیاده شد و هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد جوانی برای سرقت خودروی پراید وارد عمل شد.
سارق جوان به سرعت پشت فرمان خودروی پراید نشست و پس از حرکت به صورت دنده عقب وقتی وارد خیابان شد شروع به حرکت به سمت جلو کرد. پدر بنیتا که با دیدن این صحنه شوکه شده بود خود را به جلوی خودرویش انداخت و سعی داشت مانع سرقت خودرو و ربوده شدن کودک 8 ماهه اش شود اما بی فایده بود و سارق جوان به سرعت پا به فرار گذاشت و  پدر دختربچه روی زمین افتاد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.