نباید در برابر عده قلیلی که به ناحق بلندگوهای بزرگ در اختیار دارند، بترسیم.

به گزارش جماران، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

*نباید در برابر عده قلیلی که به ناحق بلندگوهای بزرگ در اختیار دارند، بترسیم. امام(ره) فرمودند کسی که می‌خواهد خدمت بزرگی در جامعه انجام بدهد باید خودش را برای فحش خوردن آماده بکند. وقتی فردی مهم است و کارش مهم باشد به او بیشتر فحاشی می‌کنند.

*اگر قرار بود دکتر ظریف، در برابر فحاشی و شعارها، از میدان خدمت خارج شود، برجام تحقق نمی‌یافت. بعضی‌ها در رسانه‌هایشان و در مناسبت‌های عمومی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن به وزیر امور خارجه توهین کردند. فحاشی و اهانت این‌ها بخاطر تلاش و کوشش مثمر ثمر و تاثیرگذار برای کشور است.

*موشکی از خاک کشور شلیک شده و مرکز تروریست‌ها را هدف قرار داده است؛ طراح و سازنده این موشک‌ها، دولت و وزارت دفاع بوده و بودجه آن را بخش اقتصادی کشور تأمین کرده است که همه این‌ها باید مورد توجه باشد.

*حوزه سلامت به عنوان یک اصل مهم برای دولت یازدهم مطرح بوده و دولت دوازدهم نیز آن را با جدیت دنبال خواهد کرد. دکتر قاضی‌زاده هاشمی، جزو پرکارترین وزرای دولت یازدهم و جزو پرسفرترین وزرا به مناطق محروم کشور به منظور پیگیری طرح‌ها و رفع مشکلات آنها محسوب می‌شود.

***در این مراسم از تعدادی از مسئولان و افراد دخیل در اجرای طرح تحول سلامت، تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نیز تعدادی از خیرین عرصه سلامت از جمله خانواده مرحوم سیدرضا نیری، تجلیل به عمل آمد.

*دولت یازدهم با وجود کاهش قیمت نفت، حدود ۴۰ میلیارد دلار به صندوق توسعه ملی واریز کرد که این موضوع را می‌توان از عجایب تاریخی کشور دانست چرا که این صندوق ایجاد شده تا در روزهای سخت به‌خصوص زمان کاهش قیمت نفت، بتوان از منابع آن استفاده کرد، اما دولت در چنین روزهایی هم ناچار شد به آن صندوق پول واریز کند! با وجود تمامی مشکلات و بدون استفاده از این صندوق، دولت توانست امور کشور از جمله اجرای طرح تحول سلامت را دنبال کند، تورم را مهار کند و به رشد اقتصادی خیلی خوبی نیز دست یابد.

* برای احیای دریاچه ارومیه تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است. لایروبی‌های انجام شده، باز کردن آب سدها، کاهش مجوز کشاورزی در منطقه، و پرداخت کمک به کشاورزانی که کشت آن‌ها متوقف شده، از جمله اقداماتی است که دولت انجام داده تا جلوی خشک شدن این دریاچه را بگیرد. اگر دولت یازدهم هم می‌خواست مثل دولت گذشته بی‌تفاوت باشد، این دریاچه الان بطور کامل خشک شده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.