یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در اینستاگرام نوشت؛

تشکر ، تبریک ، سپاس

 

دیروز برای مراسم تقدیر آقای رئیس جمهور از مسئولان ستادها و شخصیت های حمایت کننده از ایشان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده بودم که چون از هفته های قبل در همان ساعات برای پذیرش بیمارانم وقت تنظیم شده بود نتوانستم در آن برنامه شرکت کنم و پوزش خواستم.

در همین جا باید اولا" خدای را سپاس گوئیم که تاکنون اراده اش بر دفاع از ملت مظلوم ولی صبور و مقاوم ایران قرار گرفته است.

ثانیا" از ملت آگاه، زمانه شناس و هوشیار ایران و حضور حماسی شان در عرصه تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تشکر نمائیم و به آنها تبریک بگوئیم .

ثالثا" از آقایان روحانی و جهانگیری و همکارانشان در دولت تدبیر و امید تشکر کنیم که با انگیزه خدمت به مردم و در شرایط دشواری که انجام کار و تلاش با سختی و اعمال شاقه همراه بوده است، تن به مسئولیتی اخلاقی داده اند.

من هم در حد خودم بدون آنکه ادعا ، انتظار و یا نسبت ویژه ای با دولت داشته باشم وظیفه خود دانسته ام که در همه مراحل زندگی سیاسی و اجتماعی ام از حقوق مردم، بویژه جوانان و دانشجویان، آسیب پذیران جامعه و نیز دولت قانونی برخاسته از آرای مردم حمایت کنم و در این مسیر سر از پا نشناسم.منتی بر کسی نداشته و ندارم، خود را مدیون ملت می دانم که خدمت به آنان افتخار و توفیقی الهی بوده است.

امیدوارم که بر پایه ارزیابی علمی و دقیق کارکرد اعضای کابینه کنونی، با بررسی قوت ها و ضعف ها و فرصت ها و تهدید های پیش رو، ترکیب اعضای دولت دوم جناب آقای روحانی با اصل قرار دادن "انتخاب شایسته ترین ها" تشکیل گردد. 

انتظار میرود که در دولت جدید، در شرایط برابر از نظر "شایستگی"، اولویت انتخاب همکاران از میان جوانان، زنان، اقوام مختلف ایرانی و پیروان مذاهب رسمی کشور باشد. 

امیدوارم که با این رویکرد مترقی؛ دولتی کارآمد، منسجم و پایبند به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان و توسعه و پیشرفت ایران عزیز دوره جدید مسئولیت آرمانی، ملی و اخلاقی را آغاز کند. انشاالله

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.