سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور اعضای این هیات تشکیل جلسه داد، گفت: نظرات هیات‌های نظارت استانی درباره داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در ۴ حوزه انتخابیه بررسی شد.

به گزارش جماران، عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامیخود  نوشت:

امروز هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور اعضای این هیات تشکیل جلسه داد.

وی افزود: ابتدا گزارشی از اقدامات حوزه نظارت ارائه شد و سپس نظرات هیات های نظارت استانی در خصوص داوطلبین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در ۴ حوزه انتخابیه بررسی شد.

کدخدایی خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج  پایان روز اداری شنبه خواهد بود و متعاقبا زمان و مکان دریافت شکایات کسانی که نسبت به عدم تایید صلاحیت خود اعتراض داشته باشند در اختیار مردم شریف قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در بخش دیگر پیام خود خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین استعفای جناب آقای رئیسی عضو محترم این هیات مطرح و مورد پذیرش واقع شد.

عباسعلی کدخدایی همچنین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع استعفای آقای رئیسی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز این هیات مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: درباره جایگزین ایشان در جلسه بعدی شورای نگهبان که هفته آینده برگزار می شود، تصمیم گیری می کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص نحوه تعیین عضو جایگزین تصریح کرد: در جلسه شورای نگهبان گزینه‌هایی مطرح می شود و اعضا در این باره تصمیم گیری خواهند کرد و هر شخصی که توسط اعضای شورای نگهبان انتخاب شود، جایگزین آقای رئیسی می‌شود.

کدخدایی در پاسخ به این سئوال که آیا استعفا به این شکل و از اینگونه هیات‌ها پیش از این نیز اتفاق افتاده است، گفت: بله، اما برای انتخابات ریاست جمهوری نبوده؛ برای مثال فردی قصد داشته پستی بگیرد و از این هیات استعفا داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.