به گزارش جماران ، مسعود سلزانی فر در اینستاگرام خود نوشت: «به همراه تیم اسطوره ای فوتبال ایران در جام جهانی ٩٨ فرانسه زمانی که قائم مقام وقت سازمان تربیت بدنی بودم. در آن مسابقات به همراه  تیم ملی بودم و تمام تلاشمان بر این بود که در کنار بچه ها در محیطی با نشاط و روحیه بالا تیم بهترین نتایج را کسب کند و الحق که در آن خرداد به یادماندنی  ایران سراسر شور و نشاط بود.

بی شک ویترین فوتبال هر کشوری تیم ملی آن کشور است و بالاترین افتخار، حضور مقتدرانه در جام جهانی است. از ابتدای مسولیتم در وزارت ورزش و جوانان بر حمایت تمام و کمال از تیم ملی تاکید داشته و به مقامات  فدراسیون فوتبال نیز تاکید کرده ام که بر روی حمایت وزارت ورزش حساب باز کرده و تمام تلاش خود را برای آماده سازی کامل تیم ملی انجام دهند. 

موفقیت تیم ملی فوتبال در صعود موفقیت آمیز به جام جهانی سبب گسترش نشاط و امید در جامعه و خصوصا در بین جوانان خواهد شد. لذا باید تمامی عواملی که باعث عدم آرامش تیم ملی خواهد شد با تدبیر دست اندرکاران رفع شود تا یک بار دیگر با اقتدار به جام جهانی روسیه صعود کرده و به امید خدا این بار به دنبال صعود به مراحل بالاتر خواهیم بود.»

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.