رئیس کارگروه استانهای شورای عالی جبهه اصلاح طلبان گفت: بحث پایشی که در شورایعالی مطرح شده در راستای احصاء نقاط ضعف ساز و کارهایی که در تهیه لیست انتخاباتی مطرح بوده و اصلاح روشها و ارزیابی عملکرد و پالایش منتخبین ارائه شده است.

به گزارش جماران؛ جواد امام، رئیس کارگروه استانهای شورای عالی جبهه اصلاح طلبان در نشست هم اندیشی این شورا با رابطان استانی، ضمن ارائه گزارشی ازنحوه فعالیت این شورا  در استان ها بر ضرورت وفاق و همبستگی در جبهه اصلاحات تاکید کرد و با انتقاد از حاکمیت فرهنگ پوپولیستی در کشور ،گفت: باید مراقب باشیم ما نمی توانیم برای مشارکت در انتخابات و ورود به قدرت به هر وسیله ای متوسل شویم.

امام افزود: بحث پایشی که در شورایعالی مطرح  شده در راستای احصاء نقاط ضعف ساز و کارهایی که در تهیه لیست انتخاباتی مطرح بوده و اصلاح روشها و ارزیابی عملکرد و پالایش منتخبین ارائه شده است.

امام همچنین گفت: در حوزه اطلاع رسانی جریان اصلاح طلب با ضعفهایی از جمله انفعال و عدم انسجام لازم روبرو است.

رئیس کارگروه استان های شورای عالی جبهه اصلاح طلبان تصریح کرد: هر تصمیم درست و شایسته ای باید ازطریق استان‌ها و شهرستان‌ها گرفته شود .باید مصمم باشیم که حتما شرکت در انتخابات را اصل بدانیم اما جایی که کاندیدای اصلاح طلب نداریم؛ نمی توانیم با قرض گرفتن از جریان رقیب در انتخابات شرکت داشته ولیستی داشته باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.