محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار اسنادی از نحوه معرفی برخی افراد برای اخذ بورس تحصیلی پرده برداشت.

محمود صادقی

به گزارش جماران، هفته گذشته صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مورد لیست 98 نفره از آقازاده ها و آقایانی که با رانت از بورس تحصیلی برخوردار شدند در صحن علنی مجلس در سئوال از وزیر علوم اظهاراتی را مطرح کرد.

پس از حضور وزیر علوم در مجلس محمود صادقی در مصاحبه ای گفت:  بنده فهرستی شامل اسامی 98 نفر از آقازاده‌ها و آقایانی را دارم که با رانت بورسیه گرفته اند، این لیست شامل بعضی مسئولان در رده های مختلف است که بعد از جلسه طرح سوال از وزیر علوم در صحن علنی مجلس مبنی بر صدور احکام بورسیه، به در خواست یکی از مسئولان قوه‌قضائیه این لیست 98 نفره در اختیار قوه قضائیه قرار گرفت و توضیحات لازم نیز در این خصوص ارائه شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در وهله اول درخواست کردم گزارشی که سازمان بازرسی کل کشور در سال 92-93 درباره بورسیه ها تهیه کرده بود  ولی این گزارش را به مراجع ذی‌ربط ارائه نکرده  بود، مورد بررسی قراربگیرد.

اکنون چند روز پس از طرح این موضوع، پس از درخواست های کاربران شبکه های مجازی مبنی بر معرفی این افراد، محمود صادقی اسنادی را منتشر کرده است که بر اساس آن یک نماینده مجلس، معاون وزیر علوم در دولت احمدی نژاد و یک تشکل دانشجویی اصولگرا طی نامه هایی افرادی را به مقامات وزارت علوم برای اخذ بورسیه معرفی کرده اند. 

صادقی در این اسناد نام افراد معرفی شده را مخدوش کرده است.

EH4jSjsW4AA2ctL

EH4jaNDX0AA8XttEH4jUqSWkAE1qi1EH4jXQCWkAQSARf

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
46 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.