به گزارش جماران؛ حبیب احمدزاده، نویسنده، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«آبادان ، دقیقا نقطه صفر مرزی اروندرود. حدود ساعت بیست و یک شب

فردا روز جهانی صلح است و پس فردا شروع هفته دفاع مقدس بچه های گروه جشنواره دانش اموزی تصمیم گرفتند که برای این دو مناسبت کاری بکنند . دو تا پارکبازی ، یکی در سمت ایرانی اروند که امشب تا صبح تمامش خواهیم کرد

و دیگری پانصدمتر آن سوی رودخانه مرزی در لبه خاک عراق دقیقا روبروی هم تا کودکان معصوم هردو طرف همدیگر را در حال بازی در این سرسره ها و تاب ها بتوانند ببینند .

فردا صبح اول وقت هم انشاالله با هماهنگی با شهردار سیبه عراق تریلی حامل پارکبازی بزرگ دوم برای کودکان ان شهر بارگیری شده و قبل از ظهر به ان سوی اروند رسیده تا گروه خودمان شروع به نصب آن در پارک سیبه عراق کنند .

هزینه سمت ایرانی را قبلا خیرین در قالب همان یکصد پارکبازی در مناطق محروم و سیلزده کمک کرده اند ولی پول پارکبازی سمت عراقی را خود بچه های جشنواره ، جانبازان ، خانواده های شهدا و تعدادی از هنرمندان به عنوان نذر صلح در ماه محرم تقبل نموده اند . سرباز در عکس که سنگر نگهبانیش همین کنار است میگوید اولین نفر خودم افتتاحش میکنم .

انشاالله قدمی و نمادی باشد برای کمک به صلح جهانی در ایام شهادت آقا امام حسین (ع) و هفته دفاع مقدس برای رفاقتی پایدار و همیشگی بین کودکان ایرانی و عراقی .

بیشتر از این‌کار چیزی از دست بچه های ما برنمی آمد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.