سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقدام تجاوزکارانه رژیم اسرائیل علیه لبنان نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد و اقدامی علیه صلح و امنیت جهانی است.

به گزارش جماران؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تجاوزکارانه روز گذشته رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را شدیدا محکوم و آن را مغایر قوانین و مقررات بین المللی خواند.

سید عباس موسوی افزود: اقدام رژیم اشغالگر فلسطین در گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان، استمرار اقدامات تجاوزکارانه  هفته گذشته به ضاحیه بیروت و نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد و اقدامی علیه صلح و امنیت جهانی است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهار داشت: رژیم ورشکسته اسرائیل در پرتو سکوت معنادار جامعه بین المللی و حمایتهای بی حد و حصر آمریکا در تلاش است تا مقاومت پرافتخار مردم لبنان را که امروز با رئیس جمهور، دولت و ارتشی قوی به دنبال حفظ تمامیت ارضی و استقلال خود در برابر زیاده خواهی‌ها و تجاوزات صهیونیستها قرار دارد، تضعیف نماید.

موسوی  در پایان از مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل متحد خواست در مقابل تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر فلسطین که بر هم زننده ثبات و امنیت منطقه و کل جهان است، سکوت نکرده و برای جلوگیری از این تجاوزات تلاش نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.